Mun mielestä tähän peliin on uusi maski ilmestynyt.Milloin muuten Vehviläinen on ottanut tuon uudelleen maalatun maskin käyttöön? Ei lue siis enää helvetin isolla poskissa BRYNÄS... @HOOLIGAN_ tietoa?
Mun mielestä tähän peliin on uusi maski ilmestynyt.Milloin muuten Vehviläinen on ottanut tuon uudelleen maalatun maskin käyttöön? Ei lue siis enää helvetin isolla poskissa BRYNÄS... @HOOLIGAN_ tietoa?
Koita tota suurennuslasia ja hakua. Ehkäpä sieltä joku löytyisi...Missä kokkeliviesti Lehterän tärisemisestä ja horjahtelusta?
Joo siinä olisi vaatinut noin 0,2 sekuntia pidemmän liu'un.Ei ollut Thomasilta ensimmäinen vitun idioottimainen pitkä metri ennen punaista
Oli minun mielestä ainakin jo edellisessä kotipelissä TPS:ää vastaan.Mun mielestä tähän peliin on uusi maski ilmestynyt.
Koita tota suurennuslasia ja hakua. Ehkäpä sieltä joku löytyisi...
Nämä ovat niitä kulttuurieroja.Tevesiltä sitten thomasmaisempi.
Kuka myöntää ettei mennyt tuohon Matushkinin vartaloharhautukseen?
Meinaat, että JYP häviää pelin viimeisellä vitosella? Mikä ihme saa sinut sellaista uskomaan, koska muka?!Kyllä muuten pelottaa viiminen vitonen. Pistekin olis iso…
Ainahan se on tota mieltä.Meinaat, että JYP häviää pelin viimeisellä vitosella? Mikä ihme saa sinut sellaista uskomaan, koska muka?!
Miten se voi olla niin hankalaa vetää päätyyn vasta sen punasen jälkeen
Kun jo johdettiin peliä, niin 3 pistettä tästä haluaisi. Tietysti 1.erän karmeus huomioiden kaikki pisteet olis tärkeitä.Kyllä muuten pelottaa viiminen vitonen. Pistekin olis iso…
Heh...ja veikkaan, että tulee.Kyllä JYP tämän hoitaa vahvaan voittamisen kulttuuriin nojaten, kun Tappara vasta opettelee voittamista....
Mitä veikkaatte, tuleeko enää jäähyjä?
Nää pitkät arvotaan näköjään tästä edespäin. Itse olen sitä mieltä, että jos lauotaan viivan takaa on se silloin pitkä. Muutenhan tämä on aivan anarkiaaItse toivoisin ainakin löysempää tulkintaa tuosta pitkästä, niin ei tulisi noita turhia pelikatkoja rikkomaan flowta.