Noh, eka erä toisaalta oli aika selkeästi Kärppien. Pitkässä juoksussa jne. Hyvin on SaiPa kyllä ollut mukana ja ei tämä peli ole vielä lähellekään taputeltu.Vitun Kukkonen...Aina tuntuu onnistuvan SaiPaa vastaan! Sinne päin vaan ja maali, voi vittu...normisti tosta saa vetää 50 kertaa ilman maalia. SaiPan erä ja silti Kärpät johtaa...nyt just ei tunnu reilulta...saatana. Tää on tällasta.
Vitun Kukkonen...Aina tuntuu onnistuvan SaiPaa vastaan! Sinne päin vaan ja maali, voi vittu...normisti tosta saa vetää 50 kertaa ilman maalia. SaiPan erä ja silti Kärpät johtaa...nyt just ei tunnu reilulta...saatana. Tää on tällasta.
SaiPa puskee, mutta ei oikein pääse paikoille. Aika päädystä päätyyn toinen erä kuitenkin.Mikä Oulussa meininki? Rynnäs pitää Kärppiä pelissä?
Ilveksen junnutäydennykset eivät ihan vielä pysty tasaiseen suorittamiseen. Hyviä suorituksia seuraa satunnaisia sähläyksiä.
Uskomatonta paskaa tuo Kaksosen ratkaisu... Hyvin kiekko hallussa hyökkäyspäässä ja Elmeri kuljettaa kiekon siniviivalle ja lahjoittaa kiekon Kärpille... Laiskasti luistellaan omaan päähän ja helpola jättösyötöllä Kukkoselle laukaisupaikka... 3-2. Tuo joukkue tekee niin paljon tyhmiä virheitä ettei tästä nousta pudotuspeleihin vaikka hankittaisiin Mats Sundin ja Masken Carlsson loppukaudeksi...Mistäs se tuokin lähti. Kaksosen harhasyötöstä nähdäkseni.
Pitkään olen odottanut tätä "vitsiä". Luulin jo että kaikki on huommanut että tuo on väsyneintä ikinä, mutta näköjään ei. Ei siinä, varmasti joku nauraa vedet silmillä, kahvit pöydällä jne.Anaali Aleksi teki maalin Sportille.
Jep!Anaali.. korjaan Ainalilta kyllä pirun hieno osuma ekaksi liigamaaliksi.
Tasaista ollut, Rynnäs on pitänyt SaiPan pelissä mukana.Mikä Oulussa meininki? Rynnäs pitää Kärppiä pelissä?
Taattua lauantai-illan cringe-kamaa.Pitkään olen odottanut tätä "vitsiä". Luulin jo että kaikki on huommanut että tuo on väsyneintä ikinä, mutta näköjään ei. Ei siinä, varmasti joku nauraa vedet silmillä, kahvit pöydällä jne.
Pitkään olen odottanut tätä "vitsiä". Luulin jo että kaikki on huommanut että tuo on väsyneintä ikinä, mutta näköjään ei. Ei siinä, varmasti joku nauraa vedet silmillä, kahvit pöydällä jne.
Jep. Monta hyvää aihiota, kuten Haapanen, Ahoniemi ja Helenius, mutta liikaahan noita on rosterissa yhtaikaa.