Juoni tiivistyy, oliko Levtchi laitettu huomaamattomasti kuskaamaan kirje? Minä en huomannut luovutusta, aika taikurimaisesti toimittiin
Ehkä se toimitus tapahtui siinä toisen erän lopussa?
Juoni tiivistyy, oliko Levtchi laitettu huomaamattomasti kuskaamaan kirje? Minä en huomannut luovutusta, aika taikurimaisesti toimittiin
Hoidettiin modernisti MobilePaylla. Tarkistettiin vain oikea kohdenumero.Juoni tiivistyy, oliko Levtchi laitettu huomaamattomasti kuskaamaan kirje? Minä en huomannut luovutusta, aika taikurimaisesti toimittiin
Ehkä siinä oli yhtä paljon työntöä kuin Tavernierillä liikettä kiekotonta Tanusta kohti?Ei oo työntöä vai?
Vittu eihän täällä ole sääntöjä!Nykysäännöillä ihan selkeä ja linjamukainen hylky. Ennen oli säännötkin parempia...
Mobilepaylla.Ehkä se toimitus tapahtui siinä toisen erän lopussa?
Kerropas nyt miksi tuomarit haluaisivat suosia Tapparaa? Mikä heidän hyöty siitä olisi?Jos joku vielä väittää ettei Tapparaa suosita tuomarien toimesta, niin perustelkoon tekonsa.
Tuulola taklasi itse Heljankoa ja haki hylyn sillä. Tavarnier ei ollut edes kentällä kun Tanus itse kaatuiEhkä siinä oli yhtä paljon työntöä kuin Tavernierillä liikettä kiekotonta Tanusta kohti?
Heljankokaan ei valittanut häirinnästä maalin jälkeen. Niin paha häirintä oli kyseessä! My god
Mobilepaylla.
Simontaival vielä pelaa kiekkoa kontaktin jälkeen, olisin itsekin hylännyt. Tosin en ole tuomari, mutta ei tuo omasta mielestä mikään älytön vääryys ollut.Se kontaktihan tapahtui selkeästi vasta sen jälkeen kun kaveri työnnettiin veskarin syliin. Ei siis työntämisestä johtuen. Ihan oikein meni.
Juuri siinäEhkä se toimitus tapahtui siinä toisen erän lopussa?
Sanotaan että sillä rahalla ostettiin kalakukkoja.Huono lahjontaväline, siitä kun jää jälki pankkitietoihin.
Ei Mikki jätä jälkiä. Eikä sillä ole mitään nykyajan juttuja. Markat sai vasta just tuhlattuaHoidettiin modernisti MobilePaylla. Tarkistettiin vain oikea kohdenumero.
Jos ei saa niin organisaatiossa on vakavamman keskustelun paikkaSanotaan että sillä rahalla ostettiin kalakukkoja.
Saako muuten Montusta minikukkoja?
Liittyy tähän maaliin ihan vitusti?Ehkä siinä oli yhtä paljon työntöä kuin Tavernierillä liikettä kiekotonta Tanusta kohti?