Ei Kalpa ole niin kauheasti roikkunut, että Tappara olisi siihen väsynytTappara väsyy roikkumiseen ja ei pysy mitenkään perässä
Olen aistinut elämäni aikana pientä Tappara-vihaa.Olen tässä viime otteluketjuissa aistinut pientä KalPa-vihaa.
Sehän on meillä pelannut melkein enemmän liigamatseja kuin teilläMikä juttu tää oikein on?
Joo ei ja tappara vaan ei kerkeä roikkumaanEi Kalpa ole niin kauheasti roikkunut, että Tappara olisi siihen väsynyt
Ainakin toiseen ansaitsisi ykkössyötön. Vastenmielinen pelaaja.Levchtsi yrittää summerin soitua puhua Kovalle itselleen syöttöpistettä Kapasten maaleihin.
Toivottavasti vaikka meistä tulisi uusi Tappara, niin meitä saisi vihata eikä oltaisi vain pieni ja sympaattinen haastaja.Olen aistinut elämäni aikana pientä Tappara-vihaa.
Onko se mahdollista? kalPa-viha? KalPa kuitenkin kaikkien mielestä symppisporukka.Olen tässä viime otteluketjuissa aistinut pientä KalPa-vihaa.
Summeri kun soi niin Levtchi rientää ulisemaan tuomareille. Näin ne tilanteen kääntyy tuloksen myötä.
Tuomarithan ovat Tapparan kuudes kenttäpelaaja. Kävi kysymässä että kumman puolella he oikein ovat.Onko tämä Tapparan taktiikka että heti hyökätään erätauon alettua tuomarin kimppuun?