Kovin on yleinen mielipide se, että sarja on ohi tänään. Itse en vain jaksa uskoa, että kahden näin tasaisen kovan joukkueen sarja menee 4-0 numeroin - ja vain siksi, että toisella on niin hyvä pelihurmos päällä.
Perrin, Hubacek, Louhivaara, Lahti - siinä on esimerkiksi neljä äijää, jotka varmasti saavat voimaa nykytiilanteesta. Kukin heistä taistelee viimeiseen kiekkoon saakka ja pelaa varmasti seuralle ja joukkueelle täydellä sydämellä. Siksi itse iskin JYPIn kahden maalin voiton puolesta rahaa likoon pitkävetoon. Tänään meidän ykkönen pesee Ässien ykkösen ja maanantaina sarjaa jatketaan.
Ja vähän tähän tyyliin kirjoitin jo aiemmin, mutta kun voitonvarmuus on JYP leirissä vähän liiallisesti karissut, niin uudelleen täytyy itse vielä tänne kirjoitella. Ettei tule sitä kuvaa, että jypinkylässä ei menestykseen uskota. Vielä melkoisen moni JYPkannattaja on maanantai-iltaa vapaana peliä kalenterissaan pitämässä.
Jos hävitään, niin hävitään taistellen ja hyvällä pelillä - siitä olen varma. Ei tässä JYPin ryhmässä juuri ole pelimiehiä, joilla niska taipuisi ja asenne ei olisi kohdillaan. Pahus vain kun ei vastustajakaan varmasti sorru ylimielisyyteen. Tämän sarjan voittaja on paikkansa finaalissa ansainnut kävi miten kävi ja lienee mestarisuosikki numero 1