Liiga ja #huumorijäähyt. Hohhoijjaa
Tätä mä en kyllä ymmärtänyt. Etkö nähnyt, että Salmisen maila oli Aaltosen jaloissa, johon hän sitten kaatui? Eikö tällaisista pitäisi puhaltaa jäähyä?
Liiga ja #huumorijäähyt. Hohhoijjaa
Ei pilata faktoilla hyvää juttua.Tätä mä en kyllä ymmärtänyt. Etkö nähnyt, että Salmisen maila oli Aaltosen jaloissa, johon hän sitten kaatui? Eikö tällaisista pitäisi puhaltaa jäähyä?
Suhteettoman helposti heittäytyy jäihin Aaltosen poika. Samanlaisia olisi peli täynnä, jos vaan lyö perseen jäihin ja kaatuu,aina nousee käsi.Etkö nähnyt, että Salmisen maila oli Aaltosen jaloissa, johon hän sitten kaatui? Eikö tällaisista pitäisi puhaltaa jäähyä?
Erikoinen valinta kyllä. Ei oo ennen ollu.Tulkaa joku KalPan kannattaja kertomaan minulle miten ihmeessä Roope Laavainen voi pelata KalPassa ylivoimaa???
KooKoosta Laavainen jäi mieleen kaameasta hehtaaripyssystä.
Tarkistin just Eliteprospectista ja Laavaisen tehot 115 liigaottelussa 1+14=15.
Jämäjengejä vastaan riittää vähempikin.Kärpät tutusti iskee joka ainoasta paikasta. Tulee pitkä ehtoo ässäpelureille.
Tälle kaudelle tässä ei ole kyllä mitään tuttua. Tuntuu kyllä sitäkin paremmalle, kiitos kysymästä.Kärpät tutusti iskee joka ainoasta paikasta. Tulee pitkä ehtoo ässäpelureille.
Ässien harrastelija "joukkuetta" vastaan voi kuka tahansa onnistua. Ja myös onnistuu.CARFIELD! Mitäs nämä tämän illan maalintekijät on :D