La 6.2.2016 Ässät - Sport

  • 9 379
  • 85

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Mitäs siinä Gratton-Brenkku tilanteessa mahtoi olla ettei hanskat pudonneet? Brenkulla tuli kakka vai Polski kielsi kun oli vain 6 pakkia?!
 

George O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, ja suuret sympatiat HIFK
Ässät oli kyllä niin paska että hävettää. Ja onhan se fakta että nuorista pojista ei oikein ole kannattelemaan vielä joukkuetta isoilla minuuteilla, ykkösketju oli aika heikolla ilmeellä liikkeellä.

Mua on jo pidempään vituttanut se että moni kehuu Kerälää Ässien parhaaksi sentteriksi mutta nyt kun oli tärkeä peli äijä katosi täysin kuvasta. Masi ja Kinu olivat Ässien parhaat tänään.

Andy on ylipeluutettu, ei vaan enää tartu koppi. Voisi antaa enemmän aikaa Ahoselle loppukaudella ja vaikka Kulmalallekin yhden pelin.

Toivottavasti Vainonen eksyi Sportin bussiin. Ei tartte lähettää takaisin, otetaan Mäntyluodon väylältä joku merimerkki tilalle.

Vittu

Tämä on harvinaisen hyvä analyysi illan pelistä. Eikö tuota Ässä-joukkoa mikään herätä - ei ainakaan lauantai ja Sport tehoa. Ei tehoa jäällä oleviin, eikä valmennukseen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mitäs siinä Gratton-Brenkku tilanteessa mahtoi olla ettei hanskat pudonneet? Brenkulla tuli kakka vai Polski kielsi kun oli vain 6 pakkia?!
Ehkäpä siksi, kun ensimmäinen keskittyy lähinnä suunsoittoon ja jäähyihin, kun toinen keskittyy pelaamaan ja tekemään maaleja. Kummasta mahtoikaan olla enemmän hyötyä joukkueelle?
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ehkäpä siksi, kun ensimmäinen keskittyy lähinnä suunsoittoon ja jäähyihin, kun toinen keskittyy pelaamaan ja tekemään maaleja. Kummasta mahtoikaan olla enemmän hyötyä joukkueelle?

Eli paskat meni housuu.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
"aikaisemmissa kohtaamisissa Spåra on vienyt jne jne.. ". Hauska kommentti! Jos puhutaan puukätisyyksistä niin puusilmäisiä katsojiakin on näköjään peleissä ollut.
Ai...jaa? Onhan tuo Ässä-lauma nyt ihan aikuisten oikeesti tooooodella puukätinen. 0-1 Vaasassa, ja kauden tylsin peli, toki ei vaan Ässien vika silloin, säätänä. Nyt tuli kosto. Piste.
 

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Pahoin pelkään, että kabinettijoukkue vie tämän. Kuten joku mainitsikin: Pata ei syty kuin lugua ja IFK:a vastaan. Lisäksi seniili legenda penkin takana tappaa pelistä tunteen ja vie vähäisetkin voitonmahdollisuudet idioottimaisella peluutuksellaan.
Hieman mielenkiintoa peliin tuokin ainoastaan Liigan tällä hetkellä huonoimpien valmentajien kaksintaistelu.
Niinhän se kabinettijoukkue vei. Piti omassa kabinetissa juhlia eilistä voittoa vähä rankemman päälle että vasta nyt heräsin.
Aikanaan kabinetissa päätettiin myös sarjan sulkeminen. Siinä palaverissa oli myös teiltä edustaja paikalla. Meiltä ei.

Tuota kuulee aika usein että Valtonen olisi yksi huonoimmista valmentajista. Mihinkähän mittareihin nämä väitteet perustuu? Ok, jumbo viimekaudella, mutta ottakaa nyt herranjesta huomioon millä materiaalilla köyhien pitää operoida. Mun mielestä Tomekki on saanut piiskattua vähän kehnommistakin ihan kelpo pelimiehiä, ja keskinkertaisista pikku tähtösiä, esim Bertrand ja Vänttinen.
Mun puolesta muut voi olla mitä mieltä tahansa mutta mä olen tod tyytyväinen ja ylpeä Valtosen, tai siis koko vamennuksen duuniin meillä.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Niinhän se kabinettijoukkue vei. Piti omassa kabinetissa juhlia eilistä voittoa vähä rankemman päälle että vasta nyt heräsin.
Aikanaan kabinetissa päätettiin myös sarjan sulkeminen. Siinä palaverissa oli myös teiltä edustaja paikalla. Meiltä ei.
Amen

Tuota kuulee aika usein että Valtonen olisi yksi huonoimmista valmentajista. Mihinkähän mittareihin nämä väitteet perustuu? Ok, jumbo viimekaudella, mutta ottakaa nyt herranjesta huomioon millä materiaalilla köyhien pitää operoida. Mun mielestä Tomekki on saanut piiskattua vähän kehnommistakin ihan kelpo pelimiehiä, ja keskinkertaisista pikku tähtösiä, esim Bertrand ja Vänttinen.
Mun puolesta muut voi olla mitä mieltä tahansa mutta mä olen tod tyytyväinen ja ylpeä Valtosen, tai siis koko vamennuksen duuniin meillä.Amen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös