- HPK kyykytti fyysisellä osastolla, kuten odotettua. Taitaa Jokerit olla ainoa jengi, joka pääsee lähelle meidän tasoa. Itkekää blackwolfit vaan, mutta meillä on liigan fyysisin jengi ja suorassa pleijari-paikassa kiinni. Jotain kai se Rautakorpi tekee oikein?
Tykkää tai älä niin mä rakastan sitä kun HPK menee ja karvaa kovaa, kun pistetään miestä seinille ja ei itketä turhista. Vain kunnon mylly jäi puuttumaan.
Se peruuttelu jota 3n erän alussa nähtiin ja jota Rautakorpi kiitteli, ei vaan minun mielestä ole voittavan jengin merkki. Kuka tykkä ja mistä tykkää, mutta minun jääkiekon katselemisen aikana on useammin käynyt kylmät sille peruuttelijalle, 1 maalin johdossa, kuin sille joka jatkaa johtoaseman hyödyntämistä ja painostusta. Olkoon sitten TukkaJukka tai kuka vaan, joka on iskostanut tuon tyylin pelaajiin tai pelaajat itse, mutta en usko että moni muu valmentaja olisi moiselle antanut mahdollisuutta. Varsinkin kun oli erä pelaamatta!!
Jos olet eri mieltä, niin vapaasti vaan. Mielestäni edelleen TukkaJukka on menneen vuosikymmenen valmentaja, jonka nykyiset säännöt ja peli on ajanut pahasti ohi. Viimeaikoina ollaan nähty Tukan edistymistä, mutta riittääkö se mihinkään, vain aika voi kertoa. Ei se oo mikään vitsi, että kaveri tulee Hämeenlinnaan vuonna 2008, 4 vuotta viimeisestä Suomen visiitistä ja porukka nauraa jo alkuun, että HPK pelaa sitte kahvakiekkoa... Miks helskutissa HPK:lla on eniten jäähyjä(2min) koko runkkarissa? Jukan peli ja pelikirja ei ole muuttunut mihinkään sitten Tappara aikojen ja sitä on nyt uusien sääntöjen myötä koettu kohta kaks kautta. Sinä saat uskoa mihin lystäät, mutta minä tiesin jo viimekaudella, että Kalpa on se yks joukkue,. jonka kanssa ei kannata lähtee leikiin ja eikös sitten kuitenkin Kalpa tullut vastaan kun ei tajuttu hävitä viimestä ottelua, hih heeee.
Onneksi mies(Rautakorpi) on sen verran fiksu että "jo" 1.5 vuoden jälkeen hiffas, et hei pitäskö tehdä jotain toisin, viimeaikoinahan on nähty varsin hyökkäävää ja taistelevaa HPK:ta, myös vieraissa. Kiitos tästä, siksi minun usko elääkin ja siksi, tyhmänä juuri olen niin paskana kun tiedän, ettei tule kuitenkaan mistää mitään. Minun usko kun vaan ei riitä siihen, että otettais muiden 0.5 vuotta kiinni kuukaudessa tai kahdessa. Silti kannustan omiani vaikka mestikseen ja takas, kuten kannustin 5 vanhana sillon kun mestiksestä(silloinen 1div) noususta taisteltiin.
Potentiaali on ollut joukkueessa jo kauan, valmennus vaan on sössinyt sen ja pahasti. Mutta hittooks mä tiedän, mulle HPK maksa palkkaa, ja se ehkä jäänyt osalta porukasta huomiotta. Kai minullakin saa olla mielipide?