Avataanpa tämäkin ketju, kun kokoonpano löytyi
30 KAULIO Niko (AM)
1. 6 KOISTINEN Matti 12 KULMALA Vesa
14 PESONEN Harri 25 IKONEN Jasse 8 JORMAKKA Pekka
2. 4 MUOTKA Petteri (A) 2 SILVENNOINEN Riku
18 PIIROINEN Samuli 26 PELKONEN Jaakko 37 JORMAKKA Kaarlo
3. 17 IKONEN Ossi 3 TAIPALUS Lauri
29 VIRTANEN Jonne 11 LAHTINEN Pirkka (C) 28 AUVITU Yohann
4.
40 KOVANEN Ari 15 MAASALO Taneli 20 VARJAMO Teemu
Mielenkiintoista on muutaman pelaajan puuttuminen, eli Laukkasen Tuomo ja Poukkulan Markus ovat poissa. Kierrättääkö Ahvenjärvi hiukan miehiä nyt, kun niitä D Teamilla riittää, vai onko kysymys pikkuvammoista/kuumeesta jne..
Jos joku tietää, niin kirjoittenee. Itse olen ollut puoli viikkoa poissa JKL:stä ja jatkoajallakaan en ole surfaillut, joten itsella ei tietoa ole.
Mutta voittoa haetaan ja kovia ketjuja kasassa on nytkin. Etenkin Pesonen-Ikonen-Jormakka ketju kelpaisi liigajoukkueisiinkin. Ja voi siellä jo ensi kaudella vaikkapa tuossa kokoonpanossa ja vaikkapa JYPissä viilettääkin. Se ketju ainakin iskee useamman maalin tänään. Ja JKL;ään jää voitto vähintään muutaman maalin erolla.
30 KAULIO Niko (AM)
1. 6 KOISTINEN Matti 12 KULMALA Vesa
14 PESONEN Harri 25 IKONEN Jasse 8 JORMAKKA Pekka
2. 4 MUOTKA Petteri (A) 2 SILVENNOINEN Riku
18 PIIROINEN Samuli 26 PELKONEN Jaakko 37 JORMAKKA Kaarlo
3. 17 IKONEN Ossi 3 TAIPALUS Lauri
29 VIRTANEN Jonne 11 LAHTINEN Pirkka (C) 28 AUVITU Yohann
4.
40 KOVANEN Ari 15 MAASALO Taneli 20 VARJAMO Teemu
Mielenkiintoista on muutaman pelaajan puuttuminen, eli Laukkasen Tuomo ja Poukkulan Markus ovat poissa. Kierrättääkö Ahvenjärvi hiukan miehiä nyt, kun niitä D Teamilla riittää, vai onko kysymys pikkuvammoista/kuumeesta jne..
Jos joku tietää, niin kirjoittenee. Itse olen ollut puoli viikkoa poissa JKL:stä ja jatkoajallakaan en ole surfaillut, joten itsella ei tietoa ole.
Mutta voittoa haetaan ja kovia ketjuja kasassa on nytkin. Etenkin Pesonen-Ikonen-Jormakka ketju kelpaisi liigajoukkueisiinkin. Ja voi siellä jo ensi kaudella vaikkapa tuossa kokoonpanossa ja vaikkapa JYPissä viilettääkin. Se ketju ainakin iskee useamman maalin tänään. Ja JKL;ään jää voitto vähintään muutaman maalin erolla.