En ole ihan varma miten peliä edistävää tuo Nikun nousu viivasta syvemmälle vääntämään kaksinkamppailua, jonka häviää ja kaveri pääsee kääntämään nopeesti.
Pakkien nousuista ei ole kuin haittaa
En ole ihan varma miten peliä edistävää tuo Nikun nousu viivasta syvemmälle vääntämään kaksinkamppailua, jonka häviää ja kaveri pääsee kääntämään nopeesti.
Sen mitä omat silmät nähneet, niin Vargalle voisi antaa jatkoa.Varga ollut hyvä sen vähäisen mitä kentällä ollut.
Myös ilme taas kolmanteen ihan eri mitä toisessa erässä. Kyllä se tästä!
yleensä vaatii sen että naama aukeaa ja tulee verta jostain.Oisko nelonen meillekin?
En vielä, olin katsomassa JYPin A-nuorten dominoivaa esitystä KooKoota vastaan sekä kuskaamassa teinejä kylillä. Sen verran vielä kyllä on, että tosissaan vois tuota Timbuktua harkita. Täytyy tutustua maahan ensin tarkemmin.Jokohan @Hieroja on muuttanut Timbuktuun?
Suosittelen tutustumaan ennen muuttoa :DEn vielä, olin katsomassa JYPin A-nuorten dominoivaa esitystä KooKoota vastaan sekä kuskaamassa teinejä kylillä. Sen verran vielä kyllä on, että tosissaan vois tuota Timbuktua harkita. Täytyy tutustua maahan ensin tarkemmin.
Hyvä ollut. Varsinkin tokassa erässä muutama iso pelastus. Jatkoon.Mitenkä Leinonen on pärjännyt?
Katsoin äsken maalit, ei kauheasti niille mahtanut mitään mun mielestä.
Sieltä puuttuu se liigan paras maskimies.Liigan kovin ylivoima ei toimita.
Erittäin hyvin, saisi vetää nyt pari seuraavaakin, niin saisi tuntumaa vielä lisää.Mitenkä Leinonen on pärjännyt?
Kyl se joskus toimittaa kun annetaan riittävästi mahdollisuuksiaLiigan kovin ylivoima ei toimita.
Minusta on ollut hyvä. Ei ole ollut selvitymässä vaan ihan varmalla eleellä operoinut. Voisi antaa enemmän lähtöjä maalille. Kenties Veinikin olisi vähän tuoreempi omissa peleissään.Mitenkä Leinonen on pärjännyt?
Kuten tuolla alkuketjussa tuli todettua, että parasta JYPiä kymmeneen peliin. Kyllä tästä jopa ihan toiveikas olo tulee, vaikka maalia ei nyt vielä olekaan saatu.Mietin tässä juuri haluanko kiduttaa itseäni ja akaks katsomaan peliä..