MacNeil. Mä rakastan sua. Oikeasti.Toimitus kirjoitti:Ian MacNeil erikoistarkkailussa, lue lisää.
Minkä neljän pelin aikana? Joulun jälkeen joukkueet ovat kohdanneet kahdesti ja tuon ajan tunnelmat eivät varmasti kuvaa ainakaan Jukureiden parasta osaamista. Sitä edellistä aikaa Jukurit ainakin on aika pitkään hallinnut näiden joukkuiden välisissä kohtaamisissa.Castillo kirjoitti:Sport on näistä kahdesta joukkueesta selkeästi parempi omalla tasollaan pelatessaan, mitä oon neljän pelin aikana nyt ehtinyt joukkueita näkemään.
Castillo kirjoitti:Sport on näistä kahdesta joukkueesta selkeästi parempi omalla tasollaan pelatessaan, mitä oon neljän pelin aikana nyt ehtinyt joukkueita näkemään.
Jape kirjoitti:Joulun jälkeen joukkueet ovat kohdanneet kahdesti ja tuon ajan tunnelmat eivät varmasti kuvaa ainakaan Jukureiden parasta osaamista. Sitä edellistä aikaa Jukurit ainakin on aika pitkään hallinnut näiden joukkuiden välisissä kohtaamisissa.
Castillo kirjoitti:Maalivahdit tänään huonoja. Reunanen osoitti olevansa juuri niin heikko kuin mitä esimerkiksi Mendieta (?) on ennakoinut jo aiemmin. Tillanen pelasi myös epävarmasti ja heikkojen pelien lisäksi Jukureilla on myös maalivahtiongelma. Höylä pelasi heikosti, mutta vastapainoksi otti muutaman todella tärkeän torjunnan kolmannessa erässä ja torjui myös Laakson ja Lindforsin (?) läpiajot.
mendieta kirjoitti:Toisessa erässä Jukurit oli loistava, paras vierasjengi tänä vuonna Vaasassa. Heittämällä. Toki Männiköllä ja vihellyksillä oli osansa. Annan kuitenkin krediittiä Jukureille.
Neljän tämän kauden pelin. Eka peli Vaasassa oli Sportin hallintaa tasakentällisin, mutta ei vain osunut ja taso putosi totutusta. Toinen peli ei ole vertailukelpoinen kun oltiin yhdellä sentterillä liikkeellä. Nämä kaksi nyt nähtyä ovat menneet myös Sportin eduksi, myös numeroina.Jape kirjoitti:Minkä neljän pelin aikana?
Castillo kirjoitti:Mendieta, Muistelin et se olit sinä, joka Reunasta sanoi Jukureiden heikoimmaksi lenkiksi, mutta olin sitten väärässä. Joku siitä kuitenkin kirjoitteli jossain välissä.
Yksi missä Sport vei eilen Jukureita oli maalivahtipeli. Olen ollut sitä mieltä alusta saakka, että Reunanen ei ole Gootti ja eilen se mielestäni nähtiin. Höylä on pelannut epätasaisesti läpi kauden, mutta olen aika varma, että kun tosipelit alkaa niin Sportin alakerta tiivistyy entisestään ja Höylä nostaa tasoaan. Reunasesta en ole niin varma. Enkä varsinkaan Hokin Koivistosta, joka junnuna voi murtua kovassa paineessa.
TotallyRed kirjoitti:Männikkö oli sysipaska! Ensimmäisen erän vihelsi hyvin, linja pysyi koko erän. Toisessa erässä lähti mopo käsistä, vihelsi jäähyjä aivan sieltä täältä. Jukurien 3-2 kavennukseen johtanutta ylivoimaa edelsi 3-4 jäähyn arvoista rikettä keltapaidoilta, mutta pilli ei soinut. Sportpelaajalle kyseenalainen jäähy seuraavasta tilanteesta ja Jukurit kaventaa.
fastasashark kirjoitti:Vihdoinkin tuli laadukas kooste!
Kiitos Jussille, kyllä tätä jaksoi odottaakin. Hienoa työtä.
JMK81 kirjoitti:Tuossa koosteessa näkyyki hyvin toi "keihästys" ja hieno sukellus.
Tuohon minäkin kiinnitin huomiota. Käsitys Männikön surkeudesta senkuin vahvistuu. Äkkiä pois tuo pelle mestiksestä!mendieta kirjoitti:Ja tuota Laakson kuolemista kun katsoo niin huomaa myös sen, että Männiköllä on suora katseyhteys tapahtumaan. Ja silti sen ulosajon arvoisen rikkeen näki linjatuomari joka oli tuon kaksikon selän puolelle usean metrin päässä.