USA:lla sattui huonompi päivä tänään.Kyllä Kanada taitaa näistä se kovin haaste sitten kumminkin olla. Tuli vastaan kummalle tahansa.
USA:lla sattui huonompi päivä tänään.Kyllä Kanada taitaa näistä se kovin haaste sitten kumminkin olla. Tuli vastaan kummalle tahansa.
Näinkö tulee sitten Yhdysvalloilta turnauksen heikoin peli tähän paikkaan. Ensimmäinen erä oli erittäin hyvä, mutta sen jälkeen on ollut hankalampaa.
Joo kieltämättä tällä hetkellä Suomen peli näyttää vähän tahmealta.mä sanon jo nyt. Ei tule riittämään tämä peli Suomelta Kanadaa vastaan.
Onko Tertsi esiintynyt ikinä Kummelissa? Sopisi mielestäni hyvin.
Itse taas sanoisin päinvastoin. Ei tulisi tämä Kanadan peli riittämään millään Suomen jauhavaa ja kärsivällistä konetta vastaan. Mangiapane-Henrique-Brown -ketjun varassa elää Kanada. Muuten on löysän ja hajuttoman oloinen. Sanoisin, että tämä peli on enemmän USA:n huonoutta, kuin Kanadan murskaavaa hyvyyttä.mä sanon jo nyt. Ei tule riittämään tämä peli Suomelta Kanadaa vastaan.
Joo joo, mutta eikö se kuulu tapoihin vähätellä Suomen mahdollisuuksisa. Ei tul mittä.Itse taas sanoisin päinvastoin. Ei tulisi tämä Kanadan peli riittämään millään Suomen jauhavaa ja kärsivällistä konetta vastaan. Mangiapane-Henrique-Brown -ketjun varassa elää Kanada.
Fuck yeah!, huudahti valmentaja Cappuccino penkillä kavennuksen jälkeen.
Sacre bleu sanoi puolestaan Kanadan valmentaja Galöönt.
Onhan tässä vielä aikaa USA:llakin näyttää. Nyt on yritys päällä.
Fuck yeah!, huudahti valmentaja Cappuccino penkillä kavennuksen jälkeen.
Vai ei ole Kevin Hatch...stecher vieläkään lopettanut.