La 5.6.2021 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 75 685
  • 1 781

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan harvemmalla myöskään on polvet pettäneet alta kun on siitä kalikasta naamaansa saaneet... huvittavaa sinäänsä että on fanipoikia, jotka eivät näe filmaamista edes tuollaisessa tilanteessa.
Yleensä kun kolahtaa tarpeeksi kovaa, niin ei siinä kauheasti huvita ylimääräisiä liikehtiä.

Toki olemme kaikki erilaisia, mutta omakohtainen kokemus on kyllä tuo.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Varmaan harvemmalla myöskään on polvet pettäneet alta kun on siitä kalikasta naamaansa saaneet... huvittavaa sinäänsä että on fanipoikia, jotka eivät näe filmaamista edes tuollaisessa tilanteessa.
Huvitttavaa, että Suomi pelaa finaalissa ja härmäläinen pelaaja on kenties hieman vetänyt harmaalla alueella, niin täällä tämä jeesustelu ja itku jatkuu jo toista päivää. Mä olen Suomen fanipoika. Te voitte varmaan pistää stringit päälle ja rynniä Kanadan koppiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Huvitttavaa, että Suomi pelaa finaalissa ja härmäläinen pelaaja on kenties hieman vetänyt harmaalla alueella, niin täällä tämä jeesustelu ja itku jatkuu jo toista päivää. Mä olen Suomen fanipoika. Te voitte varmaan pistää stringit päälle ja rynniä Kanadan koppiin.
Äläs nyt, täällä on jatkoajan KOVAT POJAT asialla ja haukutaan filmaajiksi. Huvitti itse asiassa lukea noita kommentteja missä itketään "hyh mikä filmi, vituttaa voittaa tällaisella tavalla", olen täysin 100% varma että kaikki kyllä tuulettivat Suomen voittoa ihan täysillä, mutta voihan sitä tulla sen jälkeen korostamaan itseään nettiin ja huutelemaan filmeistä.

En edelleenkään osta filmausväitettä. Ohtamaan oma maila osuu kasvoihin. Joo, kaatui nurin mutta siinähän Atte väänsi samalla hieman eriskummallisesti saksalaispelaajan kanssa kun sakemannin maila oli Ohtamaan kainalossa, yrittikö sitten siitä kammeta saksalaista mukanaan tai vastaavaan.

Toki virhehän siinä oli antaa saksalaiselle jäähy mutta se sitten varmaan paikattiin antamalla Ohtamaalle jäähy myös. Todellisuudessa kummallekaan ei olisi pitänyt antaa jäähyä tuosta tilanteesta, mutta nyt näin.

Mutjoo, varmaan oli fanipojan kommentti taas. Hihihi fanipoika. On muuten vitun ärsyttävä termi. No joo, olen Suomen fanipoika. Minulle on ihan sama edusti pelaaja seurajoukkueessa Kärppiä, Jokereita, IFK:ta, Tapparaa tai vaikka Maaningan mahtia, maajoukkueessa kaikki on samassa veneessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nuo jää kyllä mieleen pahasti tuollaiset esitykset.
Aijjaa. En edes muistanut koko tilannetta enää, paitsi nyt kun tulin lukemaan tänne joidenkin syvällistä ajatusten virtaa.

Itselle jäi mieleen Suomen hieno voitto tiiviillä joukkuepelillä. Toki ei yllätä että täällä kitisijät löytää mistä tahansa valitettavaa :D
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Huvitttavaa, että Suomi pelaa finaalissa ja härmäläinen pelaaja on kenties hieman vetänyt harmaalla alueella, niin täällä tämä jeesustelu ja itku jatkuu jo toista päivää. Mä olen Suomen fanipoika. Te voitte varmaan pistää stringit päälle ja rynniä Kanadan koppiin.
Sinä voit käyttää stringejä, jos niihin olet mieltynyt, turha niitä on silti muille tarjoilla. Ei se ole mitään itkua tai jeesustelua, jos toteaa, ettei arvosta tuollaista hyödyn tavoittelua keinoja kaihtamatta. Suomen puolella tässä kaikki ollaan, mutta tuollaisilla hyppelyillä vaikutetaan suuntaan johon koko laji kehittyy. En toivo, että se on jalkapallon suunta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jäädään odottelemaan kehitystä, kun ollaan siitä noin huolissaan.
Ai niin, SaiPallehan se oli "ei koskaan plejareihin"-Selinin aikana oikein kunnia-asia, ettei jääty makoilemaan, jos vastustaja vähän kolasi. Ei ihme, ettei se jengi ikinä mitään saavuttanutkaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tokan erän ensimmäisen puolentoista minuutin aikana tuli viisi kertaa ”Bjööninen”.

Laskin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös