La 5.5.2018 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 68 594
  • 811
Tila
Viestiketju on suljettu.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Itse olen aina ihmetellyt tuota Pokan nauttimaa luottoa sekä maajoukkueen johdolta että osin palstaveljiltä. Löysä ja hasardiherkkä kaveri, ei ole koskaan maajoukkueessa esittänyt mitään sellaista, mikä puoltaisi näitä toistuvia arvokisavalintoja.
Eikö nää oo tyyliin toiset mm-skabat
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja joku yllätys että kun ei AVllä neppailla niin kiekko on maalissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On tuo kyllä niin isänsä oloinen pelaaja.
? Minun mielestä Sami oli kyllä joukkuepelaaja ja sellainen taistelijaluonne. Kassusta taas aina ollut sellainen fiilis että olisi parempi jos ei luulis itsestään liikoja. Vähän sellanen tsekkisooloilija..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aho on ihan paska, kun ei oo ollut kaikissa maaleissa mukana ja ei tee Kanadaa vastaan näin montaa pistettä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tämä on niille jotka epäilee Suomen mahdollisuuksia.


Mutta kyllä se jotain kertoo joukkueen tasosta kun tekee 3 maalia alivoimalla :)
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hetkeen en oo kattonu peliä, missä ollaan tehty 3 av byyriä.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Aijai Denisov saa kattella aitiopaikalta Ranskan 3-1 maalia.

Ei ihan taida riittää tuol tasol, joten tuu takas SaiPaan. =D
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
? Minun mielestä Sami oli kyllä joukkuepelaaja ja sellainen taistelijaluonne. Kassusta taas aina ollut sellainen fiilis että olisi parempi jos ei luulis itsestään liikoja. Vähän sellanen tsekkisooloilija..

Tshekkisooloilijasta en tiedä, mutta ei ole yhtä nöyrä luonne kuin isukkinsa. Ehkä tuo oppii vielä kun joku "darcytucker" vetää kerran kunnolla kupoliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös