Koska se on ykkösessä
Ei tallaisessa pelissa paljoa voi maalivahdista paatella. Ihan sama vaikka siella olisi Jukka Tammi
Suomen maalin teki muuten Hannu Kapasen siittiöiden siittiöt
Oli kyllä paljon parempi 2016 MM-kisoissa. No, kisat ovat vasta alussa, varmasti nostaa vielä tasoaan.Granlundilla ei tosin kulje nyt. Painaako kapteeniuden tuoma vastuu vai onko jotain häikkää? Ei näytä tyypilliseltä Granlundin peliltä.
Ei vieläkään tajua miten Suomi oli Koreaa vastaa olympialaisissa niin vaikeuksissa.
Jossain luki, että kaikki munat samaan koriin. NHL miehet - Kapanen ykkösessä.Joo, mulle kerrottiin se :) Lisäkyssäri - Miksi näin? Eikö ykkösketju ja kakkosketju riitä sellaisenaan?
Sitä se on kun tulee netin yli. Viive
Sitten pitaisi pienentaa kisoja, pelaamalla nuo ovat paikkansa ansainneet. Kaukana kotoa on myos vaikea sailyttaa olympiatunnelmaa.On tää karmeeta katottavaa. Korean ei pitäisi missään nimessä pelata näitä kisoja.
Taisin olla niiden tuntien aikaan toisaalla :)Siittiöiden siittiöt...? Nukuitko bilsan tunneilla?
Varmaan tässä matsissa joo, luulen ettei Marjukka halua tuhlata Aho Teräväis kaksikkoa Savinaisen kaveriks YVllä sitten kun on kovempi vastus.Joo, mulle kerrottiin se :) Lisäkyssäri - Miksi näin? Eikö ykkösketju ja kakkosketju riitä sellaisenaan?
Ei näytä tyypilliseltä Granlundin peliltä.
Siellä voi jo kaksinumeroinen maalimäärä olla lähellä.Huomenna onkin Korean mukava lähteä levännyttä Canadaa vastaan pelaamaan. Mielenkiintoinen peli tulossa kuitenkin ainakin allekirjoittaneelle.