Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Paskat siellä mitään rymytty. Peli oli siistiä kuten sanoit...ei laisinkaan sitä finaalitunnetta, jota penkkiurheilijana kaipaisi.
Kyllä rymytä voi vastustajaa kunnoittaenkin. Oli siellä kuitenkin ajoittain jopa Kärppien pakisto taklaamassa Bluesin hyökkääjiä! Saavutus, sanoisin, enkä tarkoittanut pelkkää Kari Haakanaa.
Kerro veilä, mitä Sumu Haber on sulle tehnyt? Se kiinnostaa mua nyt viimeisten viestiesi valossa paljon enemmän kuin Kärppien aktiivinen taklauspeli.
Sanotaan näin, että kun Poets Of The Fall-bändin "rock"-laulaja huusi viime vuoden Ankkarokissa "Tassut ilmaan!!!" tiesin mitä bändien laulajien ei pitäisi huutaa. Tämä on pahempaa.
Same Huberin äärimmäinen lässytys Runkkumaakarien* solistina aiheuttaa samantyylisiä, mutta oikeastaan pahempia joukkomurhiin ja väkivaltaan turvautumiseen ajavia tunteita, ja minä kun kuitenkin pidän aika monestakin popista yleensä avoimin mielin. Viimeksi olen tuntenut yhtä pahoin Dubrovnikissa Kroatiassa ja siellä kyseessä oli sentään bussilastillinen jenkkiläisiä mummoja ja pappoja gollegeasussaan. Voin sanoa että kun kuulin heidän kertovan viidestä Euroopan maasta kymmenessä päivässä riittävänä tietosanakirjana ja tutustumisena Eurooppaan näin silmissäni vain sen kuinka tiputtelisin heidät vanhaa kaupunkia ympäröivän linnan muureilta mereen yksi kerrallaan. Mihin he olisivat rollaattorikunnossaan karanneet?
Jos haberissa on jotain suomalaista, aitoa, tunteikasta, järkevää tai heteroa, tunnen olevani väärällä alalla, ja väärässä ruumissa. Täysin väärässä ruumiissa!
*=Oivampi nimitys hänen bändilleen
Toivottavasti tulevissa otteluissa, tai missään yleensäkään, ei kyseistä henkilöä nähdä eikä varsinkaan kuulla.
PS. nyt olen vain pienissä