Minä ajattelen, että tässä on kuuma Mestiksen kärkkikamppailu. Todella viihdyttävää ja taka-askelia ei oteta.Sm-liiga. Miksi mä seuraan tätä paskaa.
Minä ajattelen, että tässä on kuuma Mestiksen kärkkikamppailu. Todella viihdyttävää ja taka-askelia ei oteta.Sm-liiga. Miksi mä seuraan tätä paskaa.
Just sellainen "rapatessa roiskuu" -tyyppinen kaveri. Kulttiainesta ehdottomasti.Vaikuttaa tulevalta kulttipelaajalta.
Kannattaa kuulemma seurata KHL:ää.Sm-liiga. Miksi mä seuraan tätä paskaa.
Muut täytteet (päälliset) saa toki valita itse.Nyt rupesi kiinnostamaan, että tuleeko niihin leipiin muutakin?
Onko suosituksia muihin täytteisiin?Muut täytteet (päälliset) saa toki valita itse.
Hienoa että on pelissä tunnetta vaikka kausi paketissa. Kukaan ei toki jumbo halua olla.
Mestiksen kärkio.... tai siis, kaksi samantasoista joukkuetta.Tulee jännä kolmas erä. Mitä tämä on, kun JYPin ottelussa on tunnetta molemmin puolin ja tuntuu että kumpi tahansa voi pelin voittaa?
Salmio olisi voinut osua tyhjiin eilen, oltais voitettu todennäköisesti 2-0. Noh, jos tästä jotain käteen jää niin voi hieman antaa "anteeksi"JESS!! Salmio teki pelistä jännän loppuun.. Olikin aika puuduttavaa tähän saakka.