La 5.2.2011 JYP - Ässät

  • 10 011
  • 25

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mukavaa kiekkoviihdettä tänään tarjottiin. Oli hieman pudotuspelin tuntua kaikin osin.

Maalivahdit kummaltakin oli hyviä. Tosin tuntui JYP:llä olevan hirveä tuska maalinteossa ja laukaukset lähtikin yleensä aika kaukaa ilman maskia joten hirveästi ei tarvinnut edes venyä maalivahdin.

Itse olen nähnyt armian pelaavan nyt 3 kertaa ja lisäksi U-20 pelit eikä viellä yhtään hyvää peliä ole osunut kohdalle, ehkä semmoinen ilta viellä joskus eteen tulee sillä lupaava pelaaja kyseestä. Tänään aika tyhmiä jäähyjä otti pariin otteeseen.

JYP:ltä onnistujia Jääskeläisen sekä Välivaaran lisäksi oli kyllä Jonne Virtanen. Ihan käsittämättömän hyviä syöttöjä taas tänään antoi kuten edellisessäkin ottelussa. Kiekkovarmuus on kohdillaan ja peli muutenkin hyvällä malilla. Jos jatkaa näin niin voi olla yksi ratkaisevia pelaajia pudotuspeleissä.

Itse hieman ihmettelen tätä JYP:n peluutusta edelleen. Annetaan Perriinin ketjun ja Hytösen vetää ylivoimaa loputtomiin kun samaan aikaan esimerkkiksi Antti Virtanen sitten istuu penkillä koko ylivoiman ajan vaikka pyöritti ainakin ekassa ylivoimassa aika hyvin. En kannata sosiaalipeluutusta, mutta minusta kolmos ja nelosketju on ollut edellisissä otteluissa meidän parhaat ketjut. Mutta siitä kiitoksena pidetään nuo ketjut kaksi viimeistä erää melkein kokonaan penkillä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös