P.S. Mitä tuohon matsiin tulee, pelattiinhan se Stadikalla ei Hesakalla tms, joten senkin puolesta voitto meni oikeaan osoitteeseen, heh.
Niinpä niin. Ihmeen moni narrifani länkyttää tuota samaa. Kyllä mua olisi ainakin vituttanut huolella hävitä kyseinen matsi, ihan vain tapahtuman erityisyyden vuoksi. Onneksi IFK varasti Peltosen johdolla show'n naapurilta. Jos joku matsi runkosarjassa on/oli tärkeää voittaa, niin juurikin talviklassikko.Tosin eipä paljon haittaa Stadin herruus oli jo ratkaistu ennen viimeistä paikallisottelua.
Niinpä niin. Ihmeen moni narrifani länkyttää tuota samaa. Kyllä mua olisi ainakin vituttanut huolella hävitä kyseinen matsi, ihan vain tapahtuman erityisyyden vuoksi. Onneksi IFK varasti Peltosen johdolla show'n naapurilta. Jos joku matsi runkosarjassa on/oli tärkeää voittaa, niin juurikin talviklassikko.
Kiinnostaako ketään oikeasti tuo runkosarjan herruus? Minä en ole koskaan saanut siitä mitään tuntemuksia, ollaan sitten voitettu tai hävitty se.
Tämä vuosi voi joitakin jännittää, mutta oletusarvoisesti jonkun sortin floppaus on taas tiedossa.
Ei Jokereidenkaan taival ihan riskitön ole tulevaisuudessakaan. Paljon riippuu, miten joukkueen rakennus onnistuu, mutta ei Erkkakaan mikään pomminvarma kortti ole.
Tämä vuosi voi joitakin jännittää, mutta oletusarvoisesti jonkun sortin floppaus on taas tiedossa.
Siis vitttu, paikalla oli käytännössä jotain 50 ihmistä (0,00136% matsissa paikalla olleista), aika hauskaa tuo maikkarin matematiikka, "korkeintaan 40/ryhmä" = noin sata, jep jep.
Plus, että kaikki ei mitä ilmeisemmin ole olleet edes tuolla pelissä. IFK:n virallisen Fan Clubin toimesta tällä ei ole ainakaan mitään tekemistä, enkä usko, että myöskään Jokereiden. Joo Fan Clubin jäseniä/fanikortin haltijoita saattaa tietenkin olla mukana. Nää on kyllä niin turhia, saa nähdä, milloin Jutta, Karpela tai joku muu ottaa asian eduskunnassa esille. Kohta on varmaan lakiesitys, että lätkäpeleissä ei saa käydä.En sitten tiedä mutta jos paikalla oli 50 ihmistä niin 36644 ihmisestä se on 0.136% aika hauskaa tuo matematiikka.
En sitten tiedä mutta jos paikalla oli 50 ihmistä niin 36644 ihmisestä se on 0.136% aika hauskaa tuo matematiikka.
Tota ilmiötä en jaksa kannattaa.
Pienenä hauskana (näin IFK-fanin kannalta) yksityiskohtana: Eteläpäädyn stadi kuuluu meille-lakana irtosi toisesta kulmasta ottelun alkupuolella ja roikkui pitkin ottelua, kunnes ottelun loppuvaiheessa tekstiä ei juuri näkynyt. Oli jotenkin symbolinen näky itse ottelutapahtumaan nähden. ; )