Vähän ristiriitaiset tuntemukset pelistä kyllä jäi. 5-0 ei jättänyt epäselväksi kumpi oli parempi, mutta vieläkin jotenkin jäi kuva että kyllä KooKoo:n peli saa parantua huomattavasti jos meinataan PO:issa pärjätä. Metsola oli tänään hyvä, mutta todettakoon että oli kyllä niin ponnettomia Sportin maalinteko yritykset, että hävetti kyllä jopa Sportin fanien puolesta. KooKoon puolustus tarjoili omilla hölmöilyillään pari ihan täyttä avopaikkaa, mutta ei kelvannu sitten millään.
Itse en vieläkään oikein jaksa innostua tosta KooKoon pelaamisesta vieläkään, hyökkäyssuuntaan joukkue pelaa todella hyvin, saa pitkiä pyörityksiä, mutta omassa päässä ollaan vielä viisikon osalta täysin hukassa. En tiedä mitä Lehkonen puolustuksen osalta on painottanut, mutta esim. ei kyllä kroppaa laukausten eteen laiteta yhtään ja vieläkin annetaan maalinedustalla pelaajien särkkiä vapaasti. Ainoa heittäytyminen kiekon eteen puolustuspäässä tuli vasta 5-0 tilanteessa, joka itseäni jo siinä vaiheessa ihmetytti. Ihan kuin jätkät eivät viitsisi kroppaansa laittaa likoon ollenkaan. Voi toki olla että olen Lappeenrannan pienemmässä kaukalossa tottunut näkemään taklauksia enemmän, mutta muutamaa hyvää niittiä lukuunottamatta kiekko koitettiin saada enemminkin pelaamalla kuin voimalla pois.
Tamilta kyllä ihan käsittämätöntä sekoilua. Ensimmäinen maali ja heti aikalisä (oli toki täysin odotettavissa ja kaikki hallissa tiesivät tämän), oma joukkue täysin pelissä mukana ja jopa hallitsee tapahtumia. Ihan kuin pelaajatkin olisivat ajatelleet, että omissa soi ja nyt tulee vaihteeks aikalisä... Itse olen sitä mieltä, että jos aikalisä otetaan se otetaan siksi, että joukkuetta oikeasti herätellään jos joku on pielessä/ pelaajat ovat väsyneitä / hiotaan kuviota yv:tä tai loppukiriä varten...Toinen maali ja molke vaihtoon, meni helpolla kukaan ei kiistä mutta olivat vedot kyllä hyviäkin. Kyllä maalivahdin vaihto pelkästään olisi porukan herättänyt jos sille nähtiin aihetta, mutta antaa Tami shown pyöriä.
Ajatellaan vielä tota aikalisän ottoa vaikka sillä, että peli olisi ollut tasan tai Sportti vaikka yhden maalin tappiolla ennen viimeisten minuuttien kahden miehen YV:tä, pelaajat väsyneitä ja YV peli ei kulje, miten ykköselle saadaan silloin huili/suunnitteluaikaa jos aikalisät on jo käytetty?