La 5.10.2024 Tappara - JYP

  • 3 866
  • 188

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hutulla taisi käsi vapista jonkin verran, kun tuollaiseen paikkaan pääsee nuori kaveri, jolla ensimmäinen liigamaali tekemättä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites @Tepi#45 , oliko saunan ja makkaran houkutus tänään liigaviihdettä suurempi?
Kyllä siinä niin kävi.

Eilisellä on hintansa ja kun JYPin pelaamisessa ei näy kehitystä vaan päinvastoin menee vaan huonompaan suuntaan, niin totesin parhaaksi ottaa vapaapäivän. Ei jaksanut ladata uskoa asiaan, joka lähes aina johtaa siihen tuttuun pettymyksen.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikea liigajoukkueiden määrä olisi 12. Tympeää katsoa peliä, kun tasoerot ovat tätä luokkaa.
Hitto, kun menivät rikkomaan toimivan koneen. Divari oli täysin uskottava reilu 30 vuotta sitten. Jonnet ei muista, kun '92 MM-hopeajoukkueessa veteli pari "divariukkoa".
 

Kiuru

Jäsen
Ei ois paljoa varaa tuhlailuun noissa paikoissa..
Tämä. Tappara vetää jo niin pintakaasulla että se voi avata heikolle JYPille sauman päästä peliin mukaan, mukaan mutta paikat pitäisi käyttää.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Ilveksen kanssa perustavat oman sarjan.

Itse asiassa olen joskus miettinyt, että jos tätä liigaa ei korjata ajoissa, niin periaatteessa 6-8 suurimmalla seuralla voisi olla intressiä perustaa oma uusi sarja. Kierroksia olisi enemmän ja peli olisi todennäköisesti korkeatasoisempaa ja viihdyttävämpää.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Hitto, kun menivät rikkomaan toimivan koneen. Divari oli täysin uskottava reilu 30 vuotta sitten. Jonnet ei muista, kun '92 MM-hopeajoukkueessa veteli pari "divariukkoa".

Ja Dise-Kärpät liigakatrsintaa. Kyllä oli perkele Hippos pullollaan, tuplamäärä mitä nykyään matseissa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mitä helvettiä sinne Lassila jää hakkaamaan ihan raivona?

edit. Jaa, no Matinmikko piti Lassilan mailasta kiinni. Ois pitänyt kyllä molemmille antaa tosta.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Itse asiassa olen joskus miettinyt, että jos tätä liigaa ei korjata ajoissa, niin periaatteessa 6-8 suurimmalla seuralla voisi olla intressiä perustaa oma uusi sarja. Kierroksia olisi enemmän ja peli olisi todennäköisesti korkeatasoisempaa ja viihdyttävämpää.
Tarvittaisiin Kummola2.0 joka lähtisi johtamaan irtautumista, kuten edeltäjänsä teki 70-luvulla johtaessaan irtautumista Jääkiekkoliiton ikeestä.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Vitsi kun onki taas jäntskää Lauantai-illan huumaa!
On kyllä ollu kieltämättä 2-0 maalin jälkeen täyttä muniinpuhaltelua. JYPin peli jos toimisi edes vähää alusta, niin peli saattaisi olla yllättävän tiukka. Tapparakaan ei ole esittänyt juurikaan mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös