KotkaSydän
Jäsen
Lappeenrannassa Kärppien naispuolinen fani ilmeisesti kosi miestään (kärppäfani tämäkin) yleisön hurratessa. Vai näinkö väärin, että meni noin päin?
Voiko laimeampaa paikka kosinnalle olla kuin Kisapuiston vanha lato?
Asia selvä.On? Minulla on kolme televisioruutua tässä olohuoneessa, jossa katson peliä rakkaani kanssa. Joku ongelma jos kommentoin myös Ässät-peliä?
Tuomarivirheiden seurauksena tulleet maalit Ipalle edelleen 0-1.Tuomarivirheet 1-1
Voisivat sen sijaan alkaa puuttumaan Jypin estämiseen. Ei kun niin joo, tässä liigassahan tuo on ihan ok ja suorastaan menestystä tuova pelitapa.
Tuomarivirhe josta ei Haapasen kampituksesta vihelletty. Siitä hetki ja maali.Tuomarivirheiden seurauksena tulleet maalit Ipalle edelleen 0-1.
Hirvonen näytti moneen kertaan ratkaisuhalua ja sieltä lopulta se palkinto napsahti! Iso maali Ässille, peli oli luisumassa täysin sivuraiteilleEi tullut taaskaan ylivoimalla, mutta Hirvonen 3-2
Noooh.... Älä nyt! Tosin itse olisin ehkä valikoinut sellaisen matsin jonka SaiPa voisi kenties voittaa.Voiko laimeampaa paikka kosinnalle olla kuin Kisapuiston vanha lato?
Ne oli kärppähuivit kaulassaNoooh.... Älä nyt! Tosin itse olisin ehkä valikoinut sellaisen matsin jonka SaiPa voisi kenties voittaa.
Olivat vielä Kärppien kannattajia.Noooh.... Älä nyt! Tosin itse olisin ehkä valikoinut sellaisen matsin jonka SaiPa voisi kenties voittaa.