Pietarissa olikohan toissa kaudella hävittiin 6-0, jolloin Jokerit oli vielä pahemmin vastaantulijana.Tänään oli ehkä suurin ero näiden joukkueiden välillä Jokereiden KHL tarinan aikana.
Pietarissa olikohan toissa kaudella hävittiin 6-0, jolloin Jokerit oli vielä pahemmin vastaantulijana.Tänään oli ehkä suurin ero näiden joukkueiden välillä Jokereiden KHL tarinan aikana.
Eikö silloin oltu keskellä pahinta loukkaantumissumaa? Anyway, aivan liian iso oli ero tänään.Pietarissa olikohan toissa kaudella hävittiin 6-0, jolloin Jokerit oli vielä pahemmin vastaantulijana.
Se Hersleyn vika maali oli suoraan syötöstä.
Neljäs maali viivalta ilman maskia eikä sivuttaisliikettä. Varmaan 2 s aikaa tulla vastaan ja sijoittua oikein.
Pietarissa olikohan toissa kaudella hävittiin 6-0, jolloin Jokerit oli vielä pahemmin vastaantulijana.
Vika veto tuli kauempaa kuin se neljäs eikä se syöttökään mikään poikkikentän heitto ollut vaan parin metrin siirto sivuun, josta suora veto. Kummatkin ilman maskia. Tossa oli täysin kaksi imuria tai kaksi mahdotonta torjuttavaa. Vain sylkykupin kohdalla saadaan vastaava suoritus tuomittua imaisuksi ja toiselle mahdottomaksi.
On muuten Lauridsenilla jonkun verran papua ranteessa, kisko Yakupovin pelaajamassankeskeltä ja vielä kahen tuomarin käsistä
Ai Lauridsenille? Kieltämättä aika huvittava ääliö kyseessä. Erityisesti hävettäisi tuo jäässä olevan hakkaaminen. Tuo oli yksinkertaisesti merkki paskasta itsehillinnästä, huonosta häviämisestä (kun oli ensin pelannut päin helvettiä) ja kokonaisuutena epäammattimaisuudesta. Kokoonpanossa voisi olla tilaa hänelle, mutta joukkueessa ei pitäisi olla.
Huono väite. Ja jos Lauridsen ajatteli että peli oli jo hävitty niin kenkää. Kusi osui muroihin. Yakupov voitti.Höpöhöpö. Ryssä sai täsmälleen mitä tilasi. Peli oli jo hävitty, joten senkin puolesta ainoa oikea moovi. Harmi kun ei sattunut enempää.
Ihan mielenkiinnosta, ilmoittaako Jokerit todellisen hallille saapuneen katsojamäärän vai onko tuossa luvussa aina mukana kausikorttilaiset, olivat he hallilla tai ei? Meinaan että hallissa ei taatusti ollu 11000 katsojaa paikalla, käytävät ammottityhjyyttään erien aikana ja yläkatsomot oli käytännössä tyhjät. alakatsomoissakin oli paljon tyhjiä paikkoja? Itse sanoisin, että max 8000 katsojaa hallissa, jos sitäkään?Miten tämä nyt liittyi yhtään mihinkään? On tääs huvittavaa huomata, kuinka maalaisetkin katsoo ja löytää Jokereiden otteluketjuun vaikkei kuulemma kiinnosta KHL ketään.
Katsojia muuten 11067, noilla lipunhinnoilla ihan ok lukema joskin SKA-peleissä pitäisi olla mökki täynnä lähtökohtaisesti.
Raksilassa jos on tottunu pelejä kattomaan nii ymmärtäähän tuon näköharhan ku tullaan isompaan mökkiin.Itse sanoisin, että max 8000 katsojaa hallissa, jos sitäkään?
Joo, en mie kauhean montaa peliä ole Hartwallilla käyny viime vuosina katsomassa, joten silmä saattaa valehdella. Mutta tyhjältä se kyllä näytti. Jos ne piipatut ilmottaa, niin eihän siinä sitten ole epäselvyyksiä.Raksilassa jos on tottunu pelejä kattomaan nii ymmärtäähän tuon näköharhan ku tullaan isompaan mökkiin.
Jos ilmoitettu 11k ei pidä paikkaansa, niin kyllä siellä vähintään 10k oli katsojia. Sen verran on tullu oltua tuossa hallissa et osaa jo melkeen tuhannen tarkkuudella sanoo määrän ennen ilmoitusta.
Edit. Ja mun käsityksen mukaan vaan sisään piipatut lasketaan.
Hallissa oli enemmän suomalaisia Pietarin kannattajia kun suomalaisia Jokereiden kannattajia. Surullista.
Lauantai-ilta ja sarjan kiinnostavin joukkue vastassa, eikä hallia saada täyteen edes alennusmyyntikampanjan avulla. Alkaa luojan kiitos kiinnostus Venäjän pääsarjaan laskemaan.
Meinaan että hallissa ei taatusti ollu 11000 katsojaa paikalla, käytävät ammottityhjyyttään erien aikana ja yläkatsomot oli käytännössä tyhjät. alakatsomoissakin oli paljon tyhjiä paikkoja? Itse sanoisin, että max 8000 katsojaa hallissa, jos sitäkään?
Tää peli oli tosiaan vähän huonoo mainosta niille satunnaiskatsojille ketkä tuli katsomaan sitä Euroopan parasta kiekkoa. SKA:n nopeat maalit lamaannuttivat pelin aika nopeasti. Harmi homma, mut näin näissä joskus käy.Pelin eilen paikanpäällä nähneenä, ei ollut kyllä tietoakaan "Euroopan parhaasta lätkästä", kummaltakaan joukkueelta.
Alla pari kuvaa Twitteristä poimittuna, jotka kattavat aika pitkälti kaikki katsomonosat. Mihin ihmeeseen sä olisit tuonne lähes 5000 katsojaa saanut lisää mahtumaan? Tuonne yläkatsomon päätykaarteeseen menee se ehkä 1000 katsojaa jota ei ollut avattu myyntiin. Muualla lähinnä hajapaikkoja siellä täällä.Ihan mielenkiinnosta, ilmoittaako Jokerit todellisen hallille saapuneen katsojamäärän vai onko tuossa luvussa aina mukana kausikorttilaiset, olivat he hallilla tai ei? Meinaan että hallissa ei taatusti ollu 11000 katsojaa paikalla, käytävät ammottityhjyyttään erien aikana ja yläkatsomot oli käytännössä tyhjät. alakatsomoissakin oli paljon tyhjiä paikkoja? Itse sanoisin, että max 8000 katsojaa hallissa, jos sitäkään?
Tiedoksesi, että jos Areenalla näytti olevan 11 000 katsojaa, niin silloin siellä oli n. 500 tyhjää paikkaa.Tätähän ei todistamaan pysty, mutta silmämääräisesti 11 000 mielestäni vaikutti realistiselta.
Edit. Ja mun käsityksen mukaan vaan sisään piipatut lasketaan.
Kapasiteettihan on yli 13k kun ravintolakatsomoa ei ollu tässä pelissä. Vai otitko sen jo huomioon?Tiedoksesi, että jos Areenalla näytti olevan 11 000 katsojaa, niin silloin siellä oli n. 500 tyhjää paikkaa.
Jostain olin kuulevinani ja lukevinani tämmöisen, mut faktaa ei mulla ole, niin siksi sanoin mun käsityksen mukaan. Voin olla hyvin väärässäkin. Mut kyllähän tuolla silmämääräisesti näytti olevan ihan sisäänpiipattujen lukema.Mihin tämä käsitys perustuu vai onko se vaan heitto?
Mihin tämä käsitys perustuu vai onko se vaan heitto? Aiemmin ilmoitettuun yleisömäärään laskettiin kaikki kausikortit + yrityksille siihen otteluun erikseen annetut liput jakamisvelvoitteella. Tämän takia Jokerit ei koskaan ilmoittanut paikalla olevien määrää, vaan sen määrän, jonka he voivat ilmoittaa lippumenekin perusteella.
Sämpylä on oikeassa. Piipatut liput/kausarit ilmoitetaan. Oon naureskellut jo pidempään näille "tietäjille", jotka aina ilmoittaa, että korkeintaan niin ja niin paljon oli väkeä.
Ei, vaan katsomoissa on n 11 500, loput tulee aitiokapasiteetista.Kapasiteettihan on yli 13k kun ravintolakatsomoa ei ollu tässä pelissä. Vai otitko sen jo huomioon?
Eli jos katsomoissa on n. 11500 paikkaa ja aitioissa se 2000, niin kun päätykatsomo ylhäällä, hajapikat muualla ja (twitterkuvassa näkymätön pitkä sivu) oli myös keskeltä isoilta osin tyhjä, niin katsomoissa oli melkolailla se 8000-9000 katsojaa ja loput aitioissa? Eli siis "näytti että katsomossa oli ehkä se 8000 katsojaa" heittoni ei olekaan niin kaukana totuudesta, kuin täällä väitettiin?Ei, vaan katsomoissa on n 11 500, loput tulee aitiokapasiteetista.