La 5.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 802
  • 632

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KooKoolle jäähy. 17.14 pelattu, Tomi Leivo 2 min.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tiä mikä on, mutta aina kun tulee tiukka tilanne Heljangon maalille niin mulla on aina pelko perseessä. Mää en vaan jotenkin luata. Ei se ny niin sysipaskasti oo pelannu kaiketi, mutta en tiä...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kiviranta maksaa virheensä, 3-2
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kurosella ja Saarella eniten peliaikaa hyökkääjistä SaiPalla. Pitääkö Lehterälle näyttää missä ovi on vai löytääkö itse?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiukan näytti Pelicans tulevan käsijarru päällä. No, eilen oli meillä peli ja he huilasivat, joten eipä siinä tarvitse täysillä vielä mennäkään. Toisessa sitten muutama meille kiitos. Siis maali, jäähyjä varmaan tuleekin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko SaiPan jätkät krapulassa? Täysin käsittämätöntä koomailua, IFK:n kolmannessa maalissa taisi 2/5 miestä olla merkattuna.
 

Altec

Jäsen
Kurosella ja Saarella eniten peliaikaa hyökkääjistä SaiPalla. Pitääkö Lehterälle näyttää missä ovi on vai löytääkö itse?
Ne sentäööän yrittää. Suurin osa kaikista muista hiihtää siellä täällä
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Painukaa kaikki keltaiset nyt vittuun sieltä kentältä. Ei näytä kiinnostavan ketään, järkyttävää paskaa. Yksi kauden surkeimmista eristä mitä olen nähnyt. Peli-ilme on kyllä edelleen todella huolestuttava. Hyökkäys ei ole toiminut pitkään aikaan, nyt alkaa puolustaminenkin mennä samalle tasolle.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
En tiiä näkyykö tuossa TPSn pelissä se, että ollaan niin tukevasti toisena sarjassa? Kärpät on karussa ja takaaksan ei oikein ole painetta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolilöysällä kullilla pelaileva HIFK johtaa lappeen rannassa 1-3, vaikka eilinen peli näyttää luonnollisesti painavan.

Kotijoukkue näyttäisi olevan täysin kuutamolla. Pelissä ei pienintäkään järkeä. En ole tainnut koskaan nähdä näin aneemista erää Saipukalta. No - varmasti parantaa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Sekavaa peliä Jyväskylässä. Mäenpää se osaa vedellä aina ekaan pelaajaan, ei uutta sillä rintamalla. Newtonillakin hieman hakemista vielä viisikkopelissä.

Noh, ehkä se siitä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 1-1. DeFazio tekee, Danforth syöttää.

Ripa Leino huutaa Ramonassa niinkuin tuomiopäivän pasuuna mutta ei se mikään ihme olekaan, maali on nimittäin ylivoimalla tehty.

Haasto tulee ilmeisesti vielä?

Kyllä, haasto tuli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös