Sä olit 200 kilometrin päässä ja minä olin vieressä. Näin mihin HANSKA osui. Pulinat pois, filmi mikä filmi.
Miten niin olin 200 km päässä? Mielestäni oletat liikaa.
Sä olit 200 kilometrin päässä ja minä olin vieressä. Näin mihin HANSKA osui. Pulinat pois, filmi mikä filmi.
Kokeneita tuomareita pitäisi olla ja kaikki menee läpi sormien. Tähtinen, Sammalkangas, ei terve mitä porukkaa! Luomala kuitenkin nousi ylös ja raahautui vaihtoon vaikka näki, että helvetin kipeetä teki. Taustalla sykkii onneksi suuri kotkasydän.
En käy kyllä ainoatakaan peliä enää katsomassa, jos luvassa on tällaista kuraa. Siis miten Ässät kerta kaikkiaan voi pelata noin huonosti? Kerro Ape se meille tietämättömille! Vetää sanattomaksi tämänpäiväinen esitys ja herra Kivenmäen loistava ratkaisu jatkoajalla.
Miten niin olin 200 km päässä? Mielestäni oletat liikaa.
Jos oikeasti olit lähempänä kuin 200 km niin näit varmasti tilanteen. Tähtisestä puheen ollen jaksoin jonkun aikaa seistä Markun takana siinä Laaksonen-casessa, mutta taitaa ne jyvät vaan erottua akanoista.
Laaksonen on yksi SM-liigan parhaita pelaajia. Asennetta on vaikka muille jakaa. Yhtään filmiä en kaverilta viime vuonna nähnyt. Laaksosta ja Tähtistä on edes turha vertailla. Nämä kaverit ovat aivan eri planeetalta.
No niin Pårilasiet!! Koittakaa nyt teidän vakio "normaalitaso" selityksellä selittää päivän esitystä. In your face!!! IN YOUR FACE!!!
Eikös yleensä pelata aika huonosti jos hävitään etukäteen heikommalle? Vai epäiletkö että Ässät voitti tuolla samalla pelillä tällä kaudella mm. JYPin ja Kärpät, jotka pelaa nyt Sm-liigan finaaleissa?
Kuitenkin uskon assien voittavan taman sarjan tasta illasta huolimatta.
Kaikella kunnioituksella Sportia kohtaan, kyyti olisi liian kylmää liigassa ja visiitti jäisi lyhyeksi. Ässillä on Sporttiin verrattuna muutamia erittäin potentiaalisia tulevaisuuden kavereita kuten Salminen, Huhtala, Savinainen ja Kuparinen.
No niin Pårilasiet!! Koittakaa nyt teidän vakio "normaalitaso" selityksellä selittää päivän esitystä. In your face!!! IN YOUR FACE!!!
PS. Iso punakka, täällä Västervikissä on mukava istuskella iltaa saunan jälkeen oluen kera...
Kyllä Vååsålåisillå nyt on hauskaa! Se kuitenkin niin että, SE PARHAITEN NAURAA KUKA VIIMEISENÄ NAURAA, joten olisin sinuna ihan hiljaa! Tuleppa sitten huutelemaan kun sarja on poikki!No niin Pårilasiet!! Koittakaa nyt teidän vakio "normaalitaso" selityksellä selittää päivän esitystä. In your face!!! IN YOUR FACE!!!
Kaikella kunnioituksella Sportia kohtaan, kyyti olisi liian kylmää liigassa ja visiitti jäisi lyhyeksi. Ässillä on Sporttiin verrattuna muutamia erittäin potentiaalisia tulevaisuuden kavereita kuten Salminen, Huhtala, Savinainen ja Kuparinen.
Yläfemma tähän väliin! Västervikissä ei mitkään työttömät hitsarit vietä saunailtaa. 7,8 suittarit on henkilökohtaista suosikkikamaa varsinkin jos ovat punaisia.
Tämä on se asia mikä tuntuu jotenkin käsittämättömältä muiden tajuta, että Sport on kasannut tämän kauden joukkueen Mestikseen eikä liigaan. Ensi kaudella kun Sport nousee liigaan niin siihen lyödään miljoona euroa lisää pelimerkkejä pelaajiin. Jopa Tami pystyy noilla rahoilla hommaamaan siihen pari liigatason ykköskentän miestä.
Ja siitä työpaikasta voimme keskustella lähempänä kesää. Voimme istua vaikka Dallas Pizza Palazon terassilla oluella ja käydä kaikki SM-liigapelaajat läpi. Ja myös Sportin Mestispelaajat, olemmehan Vaasassa...
Siinä vaiheessa, kun tämä sarja ratkeaa, niin kotimaisia huippukavereita ei ole enää vapaana. Sportilla on käytännössä mahdoton tehtävä kasata kilpailukykyistä liigaporukkaa ensi kaudeksi.
Siinä vaiheessa, kun tämä sarja ratkeaa, niin kotimaisia huippukavereita ei ole enää vapaana. Sportilla on käytännössä mahdoton tehtävä kasata kilpailukykyistä liigaporukkaa ensi kaudeksi.
Kaikella kunnioituksella Sportia kohtaan, kyyti olisi liian kylmää liigassa ja visiitti jäisi lyhyeksi.