No ei osunut.
Millä silmillä mahdatte peliä katsella? Johan monta kertaa se näytettiin.Ei osunut.
No ei osunut.
Millä silmillä mahdatte peliä katsella? Johan monta kertaa se näytettiin.Ei osunut.
En mene.. ei siihen osunut kuin Jolyn luistin. Ja taas maali.Hieno maali vaikka Rubin osuu kiekkoon? Mene nyt vittuun
Niin. Joly osui luistimella siihen. Rubin ei.Millä silmillä mahdatte peliä katsella? Johan monta kertaa se näytettiin.
Juu, niin näytettiin että ei osunut.Millä silmillä mahdatte peliä katsella? Johan monta kertaa se näytettiin.
Katoppa nyt uudestaanEn mene.. ei siihen osunut kuin Jolyn luistin. Ja taas maali.
Millä silmillä mahdatte peliä katsella? Johan monta kertaa se näytettiin.
Juu no tähän trollaukseen en sitten lähde mukaan. Klippi löytyy varmasti pelin jälkeen niin sieltä voi katsoa.Niin. Joly osui luistimella siihen. Rubin ei.
Jep. Mulla löytyy myös kelaus-nappi sovelluksesta.Juu no tähän trollaukseen en sitten lähde mukaan. Klippi löytyy varmasti pelin jälkeen niin sieltä voi katsoa.
Juu, siitäkin sitten näkyy. Kurkkaa nyt samalla, osuiko vielä kilvelläkin.Jep. Mulla löytyy myös kelaus-nappi sovelluksesta.
Turha jankata enää.Juu, siitäkin sitten näkyy. Kurkkaa nyt samalla, osuiko vielä kilvelläkin. Koska kiekko pysähtyi Rubiniin, josta Joly sen potkaisi sivulle. Tuon nyt näkee vaikks ja ketä.
Taasko Tepsin kannattajat paukuttelee jotain pommeja?
Yläkameran kuvasta näkyy selvästi, että Rubin EI osu kiekkoon.Sanokaa nyt neutraalit katsojat miten tuo meni :D
No joo, leimaaminen sikseen mutta eipähän noita pommeja muiden joukkueiden kannattajat räjäyttele. Tepsin kannattajilla on tuosta jo monen vuoden historia.Kyllä. Tällä kertaa syyllinen jäi sentään kiinni.
En nyt mitenkään halua leimata kaikkia turkulaisia, koska nuo hölmöilijät edustavat ainoastaan pientä vähemmistöä, mutta joka tapauksessa aiemman kokemuksen perusteella tänään kaikki hallissa olijat kärsivät nimenomaan noiden vuoksi ja lopuksi joku helvetin uuno oli kuin olikin onnistunut muiluttamaan paukkupommin halliin ja pakkohan se oli taas kerran vähän paukutella. Olisiko pieni väliaikainen porttikielto hyvä motivaattori siihen, että ryhmä saisi mädät omenat pois joukosta?
Juu, siitäkin sitten näkyy. Kurkkaa nyt samalla, osuiko vielä kilvelläkin.
Kiekko pysähtyi Rubiniin, josta Joly sen potkaisi sivulle. Tuon nyt näkee vaikks ja ketä.
Sama täällä.Missä hidastuksessa ja millä sekunnilla näkyy tuo osuma? Ja jotkut oli sitä mieltä, että maalivahdin häirintä, niin missä näkyy hylkäyksen aiheuttava kontakti? Itsekin olin toki livetilanteen jälkeen suoran hylyn kannalla, mutta nyt näyttää mielestäni sille, että tuomarit toimivat oikein.
Ylhäältä päin kuvatusta ainakin näki. Todnäk muistakin. Livekuvastakin tuon erottaa, mutta eivät ilmeisesti kaikki.Missä hidastuksessa ja millä sekunnilla näkyy tuo osuma? Ja jotkut oli sitä mieltä, että maalivahdin häirintä, niin missä näkyy hylkäyksen aiheuttava kontakti? Itsekin olin toki livetilanteen jälkeen suoran hylyn kannalla, mutta nyt näyttää mielestäni sille, että tuomarit toimivat oikein.
Ylhäältä päin kuvatusta ainakin näki. Todnäk muistakin. Livekuvastakin tuon erottaa, mutta eivät ilmeisesti kaikki.
Noh, kait Rubinin reaktio riittänee sitten teikäläiselle. Ei kukaan molke ala raivoamaan tyhjästä, kontakti (tai kaksi) näkyy ainakin Elisan suomaa mobiiliyhteyttä pitkin Poriin.Katselin tuon muutamaan kertaan Cmoren nettilähetyksestä, enkä edelleenkään nähnyt mitään kontaktia. Ehkä joku pystyy osoittamaan tarkan ajankohdan jälkitallenteelta, jossa tuo Rubinin kontakti kiekkoon näkyy. Olen sen jälkeen valmis kääntämään uudelleen takkiani.