La 4.12.2021 JYP - Sport

• 11 074
  • 299

chubster

Jäsen
On kyllä uskomatonta miten JYP onnistuu tuossa, että ylivoimalla ei ole yhtä ainoata syöttösuuntaa omille. :D

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Voi olla että miikkael maksaa tuosta huitaisusta vielä tänään. Mä en uskaltaisi lyödä hullua kanukkia munille.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuomarit on ihmisiä ja tekee virheitä, mutta 2 isoa virhettä yhteen erään.

Mielenkiintoiset pari erää luvassa.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Pelikirjan yhdellä ja ainoalla sivulla on myös kohta: pitkä päätyy ja halukkaat perään. Muita variaatioita ei ole kuin satunnaisesti.

chubster

Jäsen
Voi olla että miikkael maksaa tuosta huitaisusta vielä tänään. Mä en uskaltaisi lyödä hullua kanukkia munille.

Eipä tuo Obrien ole suuremmin mitään sikailuita tai noutoja liigassa pelatessa harrastanut. Kova ja puhdas pommi Keräseen olisi hyvä muikkari ja sen myös Obrien osaa.

Sport ja JYP pelaajat voisivat yksissä tuumin vetästä sellasen hampurilaismallin niitin päätuomareihin, jos vaikka heräisi.

Yks ulosajo turhaan, yks ulosajo kuittaantu 2 minuuttisella, JYPille ainakin jäi tukku selviä jäähyjä viheltämättä ja Sportilta niistä ansaitut yv:t saamatta. Menee molemmilla joukkueilla maku kun piiparointi tota tasoa.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Onneksi vastustajakin oli paska niin tässähän on peli vielä auki.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

OB on sen verran merkattu, että kakku olis liian iso, jos alkas takomaan kostoksi. Toki se pinna voi mennä poikki, jos tarpeeksi venytetään...

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
OB on sen verran merkattu, että kakku olis liian iso, jos alkas takomaan kostoksi. Toki se pinna voi mennä poikki, jos tarpeeksi venytetään...

Kaikille se olisi win-win. OB saisi purkaa turhautumisen ja kunnon pelikiellon niin ei tarvitsisi pukea peleihin sekottamaan pakkaa ja seura voittaisi kun ei tarvitse maksaa palkkaa.

chubster

Jäsen
Ihme nillitystä Salosen ulosajosta, osuihan se ihan selvästi päähän taklaus, ansaittu ulosajo.

Osuu varmasti. Tosin osuis ihan mikä
vaan päähän, jos päättää ruveta kurottelemaan kiekkoa oman sinisen päällä. Salonen ois voinu olla taklaamatta, ihan yhtälailla tossa tötöili kultakuuppakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä nää OB kostopuheet kumpuaa?

Pelannut pitkälle toista kymmentä peliä liigaa ja noudot ja sikailut taitaa olla pyöreä nolla.

Taisit käsittää jotain väärin. Minä olisin menettänyt vastaavassa hermoni...OB ei.

Ei OB ole harrastanut Liigassa kostoja. Totesin, JOS olisi regoinut Keräsen keihästykseen kostamalla niin OB siitä olis kärsinyt lopulta jo maineensa vuoksi.

Mutta piti jälleen hermonsa viileänä kuin itse Zen.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
O'Brien on itseasiassa ollut kauden mittaan hankkimassa vastustajalle jäähyjä melkein samat mitä on itse istunut. Monet kerrat on vedetty jalat alta, korkeaa mailaa, jne... Jälleen kerran vänkäsi JYPin ylivoimalle. Ylivoima kusee vaan nyt totaalisesti.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mistä nää OB kostopuheet kumpuaa?

Pelannut pitkälle toista kymmentä peliä liigaa ja noudot ja sikailut taitaa olla pyöreä nolla.

Turhautuminen näkyy kotikatsomoihin asti ja kanadalaiset ei yleensä ole niitä kaikkein ymmärtäväisimpiä selkeitä rottailuja kohtaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mistähän sitten mahtaa tulla 2+10, jos kerta Salosen taklaus oli ulosajon arvoinen?

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten kun pannu kiehuu, niin se kiehuu kunnolla. Toistaiseksi O’Brien on kyllä pitänyt ihailtavasti pään kylmänä tilanteissa.

Ollut yllättävän viileä. Saas nähdä kiehuuko vielä jossain tilanteessa kauden aikana, tarkoitan kunnolla, eikä mitään jääkiekkoon liittyvää perus tökkimistä ja nahinaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
oishan se kiva, jos jostain saatais kiekko maaliin :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy