La 4.12.2021 Ilves - Tappara

• 4 374
  • 35

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Tappara oli tänään fyysinen ja kova.. ei jossiteltavaa.
Onnittelut sinne ja eteenpäin...

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Hajuton, mauton ja väsynyt Ipa. Olisi hävinnyt mille tahansa Liigajoukkueelle tänään. Pitkästä aikaa surkea peli, nollataan tämä ja seuraava peli paremmin. Onneksi tuli kunnon lumipesu niin ehkä nämä esitykset loppuu tähän.

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa. Jos pitää, niin toivon että rasistiluuserit tunnistettiin ja ikuinen banni tulossa hallille.
Ei osunut ainakaan omiin korviini tuo huuto B10-katsomossa. Se ei sinänsä ole todiste mihinkään suuntaan.

Ei muuten ollut kaikista mukavin paikka istua 0–7-tappioon päättyneessä paikallispelissä, vaikka vieressä istuvat Tappara-kannattajat olivatkin ihan asiallisia julki-ilvesläistä kohtaan, eivätkä hieroneet lopputulosta naamaan vitutusta pahentaen.

Paha-Koljo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täytyy myöntää, että mä ainakin tarvitsin tätä tänään. Jääkiekon saralla näytti eilen kyllä taas niin mustalta niin mustalta. Mukava saada vähän pottuja pottuina eiliseltä.

Mutta yhtä kaikki, iso kuva on se, että voitot on Ilvekselle 3-1. Tämä oli yksi peli muiden joukossa, vaikka toki hyvä sellainen. Vahingonilo on kai näiden pelien suola, ja olen minä vähän hyvilläni, että Ilves ei ole vielä päässyt luukuttamaan maalilauluaan Arenassa - paitsi kerran, ja sekin oli vahinko.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Sehän meni ihan hienosti. Unohdetaan tää ja ens peliin. Hallilta kuului huhua, että tunnelma oli about nolla.

Rocko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Peli oli mitä oli, mut vittu se, että porukkaa päästetään tohon halliin, on turvallisuusriski.

Puurakenteet tukee niitä kuuluisia seisomakatsomoja (koska ei ole terästä). Miettikää ny vittu, jos pelissä ois käyny eri tavalla.

Täyttä paskaa. Rakentakaa kerralla kunnolla, ettei tartte alkaa katuun.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Puurakenteet tukee niitä kuuluisia seisomakatsomoja (koska ei ole terästä). Miettikää ny vittu, jos pelissä ois käyny eri tavalla.

Kerro nyt näistä lisää, kun et ymmärrettävästi pelistä mitään halunnut kertoa? Olet käynyt itse vandalisoimassa vai katsoit vain vierestä?

Jos Ilves on jättänyt turvallisuushommat väliin, pitäähän se tietystu tutkia.

Viimeksi muokattu:

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kerro nyt näistä lisää, kun et ymmärrettävästi pelistä mitään halunnut kertoa? Olet käynyt itse vandalisoimassa vai katsoit vain vierestä?

Jos Ilves on jättänyt turvallisuushommat väliin, pitäähän se tietystu tutkia.

Ilveskö ne katsomot on rakentanut?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peli oli mitä oli, mut vittu se, että porukkaa päästetään tohon halliin, on turvallisuusriski.

Täyttä paskaa. Rakentakaa kerralla kunnolla, ettei tartte alkaa katuun.

Jos siellä katsomoiden romahtamisen vaara on, niin sitten tietenkään ketään ei tulisi päästää sisään. Siinä on sitten uutisten ykkösaihe viikoiksi, ja päätöksen tehneitä uhkaa vankila, jos näin todella on.

Vaan voi tietysti olla ettei olekaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy