Itse katson aina muun muassa MM-kisat ilman selostusta, niin futiksessa kun lätkässä. Olisi mukavaa jos se olisi vaihtoehtona Liigan peleissäkin. Ei selostajissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta aistii paremmin tunnelman ilman selostusta. Haastattelut on asia erikseen ja valmentajien kommentit pelin jälkeen.Etäfanina toivon, että joku Saukkosta parempi saadaan selostamoon. Liivik nyt meni ihan kädenlämpöisenä fiiliksen nostattajana siinä sivussa.
Tappara luultavasti sekoittaa taas kerran koko pakkansa mutta peliesitys pysyy silti yhtä hyvänä kuin ennenkin!
Eilen oli Ilveksellä vielä rajumpi voittokerroin. Sitä ihmettelin että Veikaus laskeskeli Tapparan niin suureksi ennakkosuosikiksi.Silti täytyy kyllä ihmetellä veikkauksen kertoimia. Ilves saa kotikertoimekseen 3,05 ja Tapparan kerroin on 2,12.
Hyvin vaikeaa ymmärtää miten tähän on päädytty, kun keskinäiset ja sarjataulukko puhuvat täysin toiseen suuntaan.
Haisee juu. Sijoitin myös Tapparaan, näin saa Ilves hyvät mahdollisuudet tänään..Kyllä se vahvasti haisee tapparan selvältä voitolta tänään.......... Laitoin kivitalon tapparan voitolle.
Itse katson aina muun muassa MM-kisat ilman selostusta, niin futiksessa kun lätkässä. Olisi mukavaa jos se olisi vaihtoehtona Liigan peleissäkin. Ei selostajissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta aistii paremmin tunnelman ilman selostusta. Haastattelut on asia erikseen ja valmentajien kommentit pelin jälkeen.
Ilves ei saanut edellistä Tappara voittoaan nollattua seuraavan päivän peliin Hifkta vastaan. Siinä on Tapparan sauma iskeä tänään, jos historia toitaa itseään siltä osin.
Joo, Tappara tulee vitun kovaa, myllyttää ekat 1:45 min putkeen Ilveksen päädyn kulmissa ja ulkokehällä (yksi laukausyritys nollakulmasta), sitten on joku päkkilä läpi ja 1-0. Tästä sisuuntuneena Tappara lähtee hakemaan nopeaa tasoitusta, myllyttää minuutin jatkuvaa painetta Ilves-päädyn kulmiin (ei laukausyrityksiä), kunnes on toiseen suuntaan 3-1 hyökkäys ja Ikonen (Joona) tekee 2-0. Sitten Tapparaa ei enää huvita.
Tervetuloa milloin vaan halliin.Yhdeksän Ilveksen peliä olen käynyt katsomassa hallissa, yhdeksän kertaa näistä Ilves on hävinnyt. Parhaimpina mm. playoff-sarja Tapparaa vastaan, ja 4. ja 6. peli, joosta jälkimmäisen Parlett ratkaisi jatkoajalla. Pitänee jatkossa pysytellä kotona.
Siitä on pitkä aika kun olen viimeksi ovet paukkuen ipan kotimatsista lähtenyt kesken kolmoserän. Hullut kaksi peliä Ratametsässä.
Toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa. Jos pitää, niin toivon että rasistiluuserit tunnistettiin ja ikuinen banni tulossa hallille.
Ei kyl mä kävin hakemassa ruokaa kaupasta ja tulin kotio katsomaan formuloita, kohta menen saunaan. Kiitos huolenpidostasi.Muistithan huutaa "Paskavasara on IHAN TYH-MÄ!!!" ja näyttää keskisormea sekä haistatella lapsille? Ulkona oli aika kylmä, joten laitoithan paidan päälle ettei masu palellu? T:Nimim. Huolestunut
No hyvä, ajattelin vain, kun eilen niin hekumoit paskavasarasta, Mouhijärvestä ja kaikesta muustakin, mikä tuntuu olevan pakkomielle siellä päin Tapparaan liittyen. Mukavaa illanjatkoa!Ei kyl mä kävin hakemassa ruokaa kaupasta ja tulin kotio katsomaan formuloita, kohta menen saunaan. Kiitos huolenpidostasi.