Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Näyttää ihan vitun typerältä. Ihan joka kerta, oli minkä joukkueen fanit tahansa kyseessä.Eikös toi paidattomuus oo niinku oululaisten juttu
Näyttää ihan vitun typerältä. Ihan joka kerta, oli minkä joukkueen fanit tahansa kyseessä.Eikös toi paidattomuus oo niinku oululaisten juttu
Mikäs keskustelu meillä oli?, kudos.On sulla konstruktiivinen tapa keskustella, kudos
Lähinnä taisi kommentoida tyyliäsi keskustella noin niinkuin ylipäätään. Ikää kun tulee lisää, niin ehkä nämäkin asiat sitten aukeaa sinulle paremmin.Mikäs keskustelu meillä oli?, kudos.
En tiedä mikä puhkes...Nytkö Ilveksenkin kupla puhkeaa? Merkkejä oli jo torstaina.
Rotta Huuhtanen sai vielä tyhjin. Eipä voisi enempää mennä väärälle pelaajalle ilmaispiste.
Kärppien kupla tais puhjeta. Siitä kuului tuhnumainen *pfft*.Rotta Huuhtanen sai vielä tyhjin. Eipä voisi enempää mennä väärälle pelaajalle ilmaispiste.
No minkä minä sille voin että tänään kävi näinpäin. Olen pahoillani jos pahoitin mieltäsi KALPAN lisäksi.Lähinnä taisi kommentoida tyyliäsi keskustella noin niinkuin ylipäätään. Ikää kun tulee lisää, niin ehkä nämäkin asiat sitten aukeaa sinulle paremmin.
Brad Marchand - budjettiversioHuuhtasen jos jonkun haluaisi omaan joukkueeseen.
Näyttää ihan vitun typerältä. Ihan joka kerta, oli minkä joukkueen fanit tahansa kyseessä.
Teillä kuului olevan reissuväsymystä 300km Kuopion reissusta. Kärpät sentään ollut neljä päivää reissussa käymättä kotona.Kärppien kupla tais puhjeta. Siitä kuului tuhnumainen *pfft*.
:)
Niin, eli juuri sellainen pelaaja joka on melko turpaan vedettävä habitukseltaan vastustajan mielestä. Karvinen vol.2Huuhtanenhan on kova äijä, tekee pisteitä ja pistää vastustajan sekasin.
Kyllä tommonen äijä kelpaa jengiin kun jengiin.
Sää ny kirjotat väärin koko ajan, se on KalPa.No minkä minä sille voin että tänään kävi näinpäin. Olen pahoillani jos pahoitin mieltäsi KALPAN lisäksi.
Joo, nei ei kestä näitä etelän lämpöjä...Eikös toi paidattomuus oo niinku oululaisten juttu
Tällä vain vahvistit @Ilmestyskirjanpitaja pointin.No minkä minä sille voin että tänään kävi näinpäin. Olen pahoillani jos pahoitin mieltäsi KALPAN lisäksi.