La 4.1.2020 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 95 340
  • 1 404

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Siinä yhteenveto keskisuomalaisesta ajatuksenjuoksusta
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Täällä näköjään pitää aina ilmoittaa, niin tässäpä tämä minun osaltani:

HEI TIEROKS KAIKILLE, MÄÄ VAIHAN NYT KANAVAA! KUULITTEKO? KANAVAA VAIHTAA TÄMÄ POIKA. IHAN ITSE VAIHDAN. ILMAN KÄSIÄ.
No jos tälle linjalle lähdetään niin vaihdoin kanavaa Seeffeldin MM-hiihdoissa 1985 kun Härkönen kaatui kolmellakympillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun Suomi häviää näin totaalisesti kaksinkamppailut ja maalipaikkojen hyödyntämiset, on turhaa edes spekuloida maalivahtipelillä. Kanada on aivan eri luokkaa kuin Suomi yksilötasolla.
 

Barney

Jäsen
Jos naureskeltiin äsken kanadalaisille, niin eivät vedä suomalaiset katsojat yhtään sen paremmin. Nyt taas hävettää olla suomalainen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Onko Sirkiä-Jarva paikalla? Aijai, kun Sari vähän rillaisi Annusta, Raipea ja sitä VHS- gurua

Raipe/Justus/VHS-mies, keräsitkö sinä arvostusta tässä ottelussa itsellesi vai Suomen maajoukkueelle? Tänään te hävisitte! Arvostetaanko sinua jääkiekkopiireissä?
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kuka nyt oikeasti odotti yhtään mitään muuta, Kanadan peliä on kyllä ilo seurata.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eiköhän tämäkin saada käännettyä Suomen hyvyydeksi kun nykyään ollaan ihmisläheistä ja suututaan niin suututaan
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
No, se olut maksaa edelleen siellä alle 2 euroa ja se on saatanan hyvää.

Minulla ei ole varaa haukkua ketään suomalaista että humalassa Tsekeissä jääkiekko-ottelussa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös