Jos räksytät samaan tapaan vaimolleni, kuin jatkoaikaan, niin en ihmettele.Vaimo sano, että mee sinne Jatkoaikaas räksyttämään kun ei tota kestä.
Täälläkin vaan vittuillaan. Eikä FASlapsi ole enää hallitseva Vuoden jatkoaikalainen.
Ai, kukas se sitten on?
Ai, kukas se sitten on?
Parempi kuin yksikään Tapparalaituri hä hä hä.Itse antaisin kisojen MVP-pystin Maccelille. Vai kuka muu muka on tehnyt 25 pinnaa 26:ssa Liiga pelissä? Hä? Kysyn vaan!
Eiku mä oon lukenu siitä pari vuotta tuolta Tappara-osiosta. Tai no, menihän sulla siinä päävalmentaja oikein.Siitä että Tukka-Jukalla homma oli samaa, mutta jo jokaisessa alkusarjan pelissä?
Joku saattaisi kutsua häntä jopa ”Liigan parhaaksi tulokkaaksi”.Itse antaisin kisojen MVP-pystin Maccelille. Vai kuka muu muka on tehnyt 25 pinnaa 26:ssa Liiga pelissä? Hä? Kysyn vaan!
Sijoitin jo 3-0 tilanteessa Suomelle. Nyt odotan tuottoani. Tässä vaan piilee pienimuotoinen vaara, että saan odotella sitä tuottoa vähän pidemmän aikaaPaljonkos nyt live-vedossa kerroin Suomen voitolle? Kerran se vain kirpaisee, kun siihen sen 500 euroa sijoittaa.
Olet aivan oikeassa. En silti tiedä, tai ymmärrä, miten tämä liittyy siihen ettei saada tyhjistä sisään.Muista, että päävalmentaja kantaa vastuun, se on viime kädessä aina päävalmentajan valinnoista ja teoista kiinni
Jos räksytät samaan tapaan vaimolleni, kuin jatkoaikaan, niin en ihmettele.
Höpöhöpö. Tuleva Jokeri Karjalainen pesee kaikki.Parempi kuin yksikään Tapparalaituri hä hä hä.
Höpöhöpö. Maccelli on maailman paras Liigatulokas.Höpöhöpö. Tuleva Jokeri Karjalainen pesee kaikki.
Jorah Mormont on näköjään Peetro Seppälän isä.