La 31.8.2013 Otteluseuranta European Trophy

  • 95 223
  • 372

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Soihdun sytyttäjä ei ole mitenkään kytköksissä kumpaankaan joukkueeseen taikka kannattajaryhmiin. Täysin ulkopuolinen henkilö, jolla on huppari päällä.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ruutu yksin läpi kun IFK pelaa AV:ta. Oho... MAAALIIII ja 0-4

Maalin tekijä Ruutu, syöttäjän Karalahti. IFK siirtyy...eiku Minä, Me...Huoh. Mihin maailma on menossa?
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Sieltähän sitä syyllistettiin jokerifanit ennen parempaa tietoa. Pitäis ensin tutkia ennenkuin hutkii! Tulee mieleen jotkut Kimmo Kinnusen ja Lipposkan sormenheristelyt suomalaisille rasisteille 15 minuuttia sen jälkeen kun saatiin tieto irakilaisen pizzerian tulipalosta...
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Irving on kyllä todella vakuuttava. Olisiko toinen nollapeli putkeen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis kaikki maalit yv:llä? HIFK:n av aivan luokattomassa kunnossa. Miten toi saadaan kuntoon 2 viikossa?
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Huhhuh. Jokerit valmiina kauteen, HIFK ei niinkään. Ruoska esiin, Raimo. Ja peili.

Rauhoitu. Tässä on 2 viikkoa aikaa vielä. Niinhän Rami kertoili eilisen jälkeen, että vasta viikko on kevennelty. Ei siis irtoa vielä. Joten ainakin itse olen täysin rauhallinen. Mutta jokainen tietysti ratkaisee oman suhtautumisensa.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Missä kohtaa kirjoitin jotain joukkueesta? Toi jäteosaste lähtee onneksi joukkueen mukana sinne koohooällään.

Totta, et kirjoittanutkaan - anteeksi siitä, mutta kaikenlisäksi tekijänä saattoi tietojen mukaan olla jullifani, joten jatkossa kehottaisin olemaan huutelematta ennenkuin faktat on tiedossa. :)
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rauhoitu. Tässä on 2 viikkoa aikaa vielä. Niinhän Rami kertoili eilisen jälkeen, että vasta viikko on kevennelty. Ei siis irtoa vielä. Joten ainakin itse olen täysin rauhallinen. Mutta jokainen tietysti ratkaisee oman suhtautumisensa.

Meinaat, että Jokereilla on nyt kuntohuippu päällä? Eiköhän tässä joukkueet ole melkein samalla viivalla tuon harjoittelun suhteen.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rauhoitu. Tässä on 2 viikkoa aikaa vielä. Niinhän Rami kertoili eilisen jälkeen, että vasta viikko on kevennelty. Ei siis irtoa vielä. Joten ainakin itse olen täysin rauhallinen. Mutta jokainen tietysti ratkaisee oman suhtautumisensa.

Ok, hengittelen paperipussiin. Ei tämä mikään totaalikatastrofi kuitenkaan ollut.
 

Ruoppaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunkiseutu
Rauhoitu. Tässä on 2 viikkoa aikaa vielä. Niinhän Rami kertoili eilisen jälkeen, että vasta viikko on kevennelty. Ei siis irtoa vielä. Joten ainakin itse olen täysin rauhallinen. Mutta jokainen tietysti ratkaisee oman suhtautumisensa.

Etäisyydet ja ajoitus pielessä. Huonoa alivoimaa sekä huolimattomuutta. Ei kuitenkaan mitään sellaista, mitä Rami ei kahdessa viikossa saisi kuntoon.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Rauhoitu. Tässä on 2 viikkoa aikaa vielä. Niinhän Rami kertoili eilisen jälkeen, että vasta viikko on kevennelty. Ei siis irtoa vielä. Joten ainakin itse olen täysin rauhallinen. Mutta jokainen tietysti ratkaisee oman suhtautumisensa.

No siis jos se olisi yleensä ongelma ettei jalkoja löydy. Nyt tuo av kusee aika huolella ja maalipaikoissa ollaan tehottomia. Toisaalta jos sitä av:ta ei ole edes harjoiteltu niin se selittäisi miksi se on niin hirveän näköistä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, aluksi kun tuon savun luultiin olevan Jokerifanien aiheuttama, niin tähän ketjuu tuli hetkessä melkein 3 sivua tekstiä. Nyt sitten tämän hetken tietojen perusteella syyllisiä ovatkin naapurin fanit ja nämä samat kirjoittajat hiljenevät täysin. Mystistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös