Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tärkeä peli taas molemmille tulossa. Keskinäiset ovat olleet erittäin tiukkoja koko kauden ja kaikki päättyneet maalin erolla. Kuntopuntarissa HPK on tällä hetkellä selvästi edellä. Ilmeisesti Saros vetää siellä todella hyvällä tasolla. IFK:lla maalinteko tökkii ihan helvetisti. Tarkemmin katsottuna ei niitä huippupaikkojakaan ihan hitosti pystytä itse otteluissa luomaan. Hyökkäykset ajautuvat kulmiin ja sieltä ei meinata sektoriin päästä. IFK:n parhaat paikat tuntuvat tulevan vastustajan räikeiden virheiden seurauksena. Ylivoima aivan helvetin huonoa ollut jo pidemmän aikaa. Alivoima toimii jotenkuten. Fyysisyyttä IFK on viime peleissä mielestäni lisännyt ja taklauksia aletaan viemään useammin loppuun saakka.
Nämä tulevat Kerhot ja SaiPat on vaan pystyttävä varsinkin himassa nyt hoitamaan. Luotto on helvetin kova, että se ketsuppipullo aukeaa taas hetkellä minä hyvänsä. Sarjasijoitus valuu koko ajan alaspäin. Hetki sitten kisattiin Kärppien kanssa runkosarjan voitosta, niin nyt pitää jo katella ketäköhän sieltä tulee mahdollisesti sääleissä vastaan, ei saatana.
Onneksi tämä paska tammikuu tulee nyt päätökseen ja tästä ottelusta IFK saa taas valtavan itseluottamuksen kun HPK jää lopulta selvästi jalkoihin. Sitä ei estä edes Saros. 5-0.
Nämä tulevat Kerhot ja SaiPat on vaan pystyttävä varsinkin himassa nyt hoitamaan. Luotto on helvetin kova, että se ketsuppipullo aukeaa taas hetkellä minä hyvänsä. Sarjasijoitus valuu koko ajan alaspäin. Hetki sitten kisattiin Kärppien kanssa runkosarjan voitosta, niin nyt pitää jo katella ketäköhän sieltä tulee mahdollisesti sääleissä vastaan, ei saatana.
Onneksi tämä paska tammikuu tulee nyt päätökseen ja tästä ottelusta IFK saa taas valtavan itseluottamuksen kun HPK jää lopulta selvästi jalkoihin. Sitä ei estä edes Saros. 5-0.