Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Puheen tauolla haastateltiin Timo Koskelaa Pendon tilanteesta ja Ipan seuraavasta käskijästä. Vinkki Tillulle, vähemmällä selittelyllä se ei olisi kuullostanut selittelyltä.
Noh, tässä nyt hassunhauskasti tuota Tepsin tappiota viime kaudelta koitin heitellä. Ei osunut, sorry siitäPorin miljoonamiehistö kyllä aloittanut kauden kivasti! Toivottavasti et tosiaan luule että budjetissa isoja eroja on.;)
Oli.Oliko oman pakin maila, kun osui?
Jep, kattokamerasta näki paremmin.Ylitalon maila osui Lekkasin päähän ja videolta katsellaan. Kyllähän tuosta jäähy kuuluisi kun maila kerran osui.
Ei jäähyä. Taisi ollakin KalPan pelaajan maila.
Mä olen kehittänyt pään sisälle vaihtoehtotodellisuuden ja vähentänyt sillä vitutusta. Nytkin makaan yksisarvisten kanssa hattaraniityllä ja syön piparminttua. On kesä ja SaiPaa ei ole olemassa.SaiPa-faneja lienee jokaista vituttaa tai syytä ainakin olisi.
Täytyy opetella. Haittaako jos tulen seuraksi joku päivä?Mä olen kehittänyt pään sisälle vaihtoehtotodellisuuden ja vähentänyt sillä vitutusta. Nytkin makaan yksisarvisten kanssa hattaraniityllä ja syön piparminttua. On kesä ja SaiPaa ei ole olemassa.
Auts..no joo...se homma me ainakin osataan kyllä...Pakko myöntää. xPNoh, tässä nyt hassunhauskasti tuota Tepsin tappiota viime kaudelta koitin heitellä. Ei osunut, sorry siitä
Uskottelen itselleni jo monetta vuotta putkeen, että en oikeastaan edes välitä jääkiekosta.Mä olen kehittänyt pään sisälle vaihtoehtotodellisuuden ja vähentänyt sillä vitutusta. Nytkin makaan yksisarvisten kanssa hattaraniityllä ja syön piparminttua. On kesä ja SaiPaa ei ole olemassa.