La 30.9.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 788
  • 701

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jännä nähdä lähteekö Jukurit taas peruuttelemaan kun kolmas erä alkaa ja turvallinen maalin johtokin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärppien ylivoima on niin huonoa että Oulun itsemurhatilastojen kasvu on erittäin todennäköistä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitäisiköhän tälle asialle tehdä jo jotain? Koko alkukauden ylivoima ollut aivan umpipaskaa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Go Saipa Go! Kauankohan kestää ennenkuin tamperelaisetkin tajuaa Rautakorven paskuuden. Toivottavasti kauan.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Eikö Kärpät voisi kokeilla vaikka Kuparia yyveellä? Ei voi olla paskempi ku Lasu..
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos vastassa ois mikä tahansa muu jengi ku KalPa ni näin löysällä pelaamisella ei oltais kiinni kolmen pisteen voitossa... On se maalinteko meilleki vaikeaa. Tuntuu että tänää ei olla päästy oikee edes paikoille.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos tästä pelistä ei kolmea pistettä tule, niin olen pettynyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
JA VITUN APINAT OTTAA VÄÄRÄSTÄ VAIHDOSTA JÄÄHYN HETI TUON VITOSEN JÄLKEEN!!!!

Ei tämä vaan vittu ole mahdollista.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Tuulola vetää kyykkyyn ja Sund osuu tuomareiden mukaan päähän. En itse hidastuksen kuvakulmasta osaa sanoa osuiko.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Olipa Sundilta melkoinen aivopieru. Mikä vitun idea ajaa kun jätkä on noin matalalla?
 

chubster

Jäsen
Sundilta ihan kohtuullisen turha niitti kun toinen on huonossa asennossa. Ulos mun puolesta noista. Onpa pikkupojan näköinen tuo Tuulola!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös