Blackie kirjoitti:Kieltämättä. Itse kun olen urheilukanavalta nähnyt noita Jukureiden kotiotteluita, niin niissä on paljon hurjempi meininki katsomossa. Jossain vaiheessa on pakko pistää äänet kokonaan pois TV:stä, että kuulee edes omia ajatuksiaan.
Kaikkihan on suhteellista, eli se vaikuttaa missä mikrofonit hallissa ovat. Sportin peleissä ei juurikaan Urheilukanava mikkejä laita Red Armyn lähelle, koska joskus se verbaalinen anti siellä on sellaista mitä ei voi ilmoille päästää... Olen itse televisioalalla ollut hommissa ja tiedän tämän.
Ja rummuilla saa siellä Mikkelissä paljon möykkää aikaan. :) Se lisäksi kuuluu paremmin läpi kuin muu meteli, ihan niinkuin kerrostalossakin se vasaralla naulojen hakkaaminen kuuluu paljon paremmin kuin kovalla soitettu musiikki.
Ja se viimeinen Höylän torjunta saattoi olla vähän hörps, koska se tuli sekunti ennen loppua ja peli oli siinä vaiheessa jo selvä...
Ekassa erässä Sport oli tosi hyvä. Kenties parasta Sportia hetkeen aikaan. Poislukien se että maaleja ei saatu tehtyä... Jukureilla oli oikeastaan kaksi paikkaa ja maaliverkko heilahti kolmesti, ja sitten sen tietää miten vaikeaa on tulla Jukureita vastaan ohi. Näin se joskus menee. Mutta tästä on turha sen enempää ruveta murehtimaan, 45 torjuntaa saatiin vastustajan veskarille ja niistä varmaan 15 oli sellaisia mistä normaalisti voisi odottaa maalia ja ehkä viisi maalia olisi paremmalla viimeistelyllä/huonommalla maalivahtipelillä saatu tehtyä.
Viimeksi muokattu: