60 minuuttia putkeen...ilmeisesti en seuraa meidän valmentajan toimia jatkuvasti. Mutta olen valmis uskomaan sinua.Kuinkas tässä sarjassa? Miettinen itkee 60 minuuttia putkeen. Välillä myös lehdistötilaisuudessa. Ja samalla Nurmi 3-2 Tepsille.
60 minuuttia putkeen...ilmeisesti en seuraa meidän valmentajan toimia jatkuvasti. Mutta olen valmis uskomaan sinua.Kuinkas tässä sarjassa? Miettinen itkee 60 minuuttia putkeen. Välillä myös lehdistötilaisuudessa. Ja samalla Nurmi 3-2 Tepsille.
Nurmi ja Repo samassa joukkueessa toisi kyllä heti inhokkijoukkueen leiman :DNurmi tsemppimaali ja 3-2. On kyllä todellinen pleijari pelaaja, pakko tykätä. Ärsyttävä pelaaja, mutta ottaisin Lukkoon koska vaan.
Nurmi ja Repo samassa joukkueessa toisi kyllä heti inhokkijoukkueen leiman :D
Hyvä.60 minuuttia putkeen...ilmeisesti en seuraa meidän valmentajan toimia jatkuvasti. Mutta olen valmis uskomaan sinua.
+ Oulu ja Lahti.Olisi kyllä maukasta, jos molemmat Tampereen seurat lähtisivät ulos puolivälierissä.
Laitetaan meidän Lantta sentteriksi tuohon kenttään vielä :DNurmi ja Repo samassa joukkueessa toisi kyllä heti inhokkijoukkueen leiman :D
Ajattelin Christofferia!Laitetaan meidän Lantta sentteriksi tuohon kenttään vielä :D
Kuinkas tässä sarjassa? Miettinen itkee 60 minuuttia putkeen. Välillä myös lehdistötilaisuudessa. Ja samalla Nurmi 3-2 Tepsille.
Ei ei ei… Pelsut , Jukurit ja tepsi jatkoon+ Oulu ja Lahti.
No nyt on niin suuret erot erien kestoissa etta melkein sama asia, kahta pystyy seuraamaan hyvin samaan aikaanMiksei näitä pelejä vois porrastaa vaikka tunnilla? Kerkeis useammasta pleijaripelistä nauttia.
No juu on, muttei joka pelissä ole näin.No nyt on niin suuret erot erien kestoissa etta melkein sama asia, kahta pystyy seuraamaan hyvin samaan aikaan
E: Mutta periaatteessa siis tietysti samaa mielta, puolen tunnin eroilla kayntiin niin eratauot jyvittyvat hyvin
Minä en ole pahemmin seurannut, mitä nyt Hifki-Pelsuja sieltä täältä ja Komarovin kilahduksen näin.Et ole vissiin pleijareita seurannut?
Tässä sarjassa ei ole kuin yksi ämmä ja se on Tommi. Tiedät sen itsekin. Riku sai sakkonsa siitä runkosarjassa, että hän oli rehellinen.Tirsk. Nää kommentit on huikeita varsinkin, kun Tapparan valmentaja on ainoa, jota on ihan rangaistukin itkemisestä.
Perämeren kevätilma tekee tuota näinä viikkoina vuosittain.Onko Koivusella ja Turusella vaikeuksia pysyä kamppailutilanteissa pystyssä vain heikkouttaan vai onko kyseessä jalkapallostakin tuttu Italian tauti? Vai onko tulkintani aivan väärä?