En tuota kohellusta tarkoittanut, vaan kiekottoman estämistä, siinähän Tappara on hyvä.
Olet vain 15 vuotta myöhässä tuon näkemyksen kanssa, muuten hyvä.
En tuota kohellusta tarkoittanut, vaan kiekottoman estämistä, siinähän Tappara on hyvä.
Sulla taitaa olla aika outo käsitys viihdyttävästä jääkiekosta siinä tapauksessa :DNäädät eivät pelaa yleisöystävällistä kiekkoa.
Kyllä se sitä samaa on edelleenkin. Värilasit vaan pois päästä.Olet vain 15 vuotta myöhässä tuon näkemyksen kanssa, muuten hyvä.
5 minuutin pelin katselmuksen perusteella Pelicans ryssii pelin itse. Jänisvaihteella tuo ifk jäisi jalkoihin. Eriasia sitten löytyykö punaisilta myös jänövaihde.
Moraalinen finaali huudettu!Tässä on menossa moraalinen finaali!
DittoVärilasit vaan pois päästä.
Kahvarat ja Näädät eivät pelaa yleisöystävällistä kiekkoa.
Tässä on menossa moraalinen finaali!
Hih, kärppäfani puhuu IFKn mikkihiireistä. Innolla jo odotan.Toivon että HIFK voittaisi tänään, niin nähtäisiin erittäin viihdyttävä Kärpät. Saisi IFK.n mikkihiiret kyytiä. Siinä viihtyy. ;)
Olet vain 15 vuotta myöhässä tuon näkemyksen kanssa, muuten hyvä.
Pitää paikkaansa. Liigan paras joukkue pelaamaan mailalla metri jäänpinnan yläpuolella. Siksi Kakkokaan ei mahtuisi Tapparaan kun pelaa lyhyellä mailalla, ei voi suorittaa kuin lyhytkahvausta.Kyllä se sitä samaa on edelleenkin. Värilasit vaan pois päästä.
No kai sille jokin syy on, että yleisökeskiarvo putosi viime kauteen nähden ja tavoitteesta jäätiin sitäkin enemmän. Itsehän en ole keskinäisiä lukuun ottamatta katsonut ainuttakaan teidän peliä, joten jäävään itseni arvioimasta asiaa. Mutta ”kyllä kansa tietää”.Sulla taitaa olla aika outo käsitys viihdyttävästä jääkiekosta siinä tapauksessa :D
Hih, kärppäfani puhuu IFKn mikkihiireistä. Innolla jo odotan.
Kärppien pelitavassa tällä kaudella on kuitenkin ollut viihdytävän jääkiekon elementtejä, kuten aktiivista ja syvälle ulottuvaa karvausta, johtoasemassa hyökkäävää pelaamista, joukkue ei luovuta edes ollessaan häviöllä suuresti, fyysisyyttä löytyy sekä pakki- että hyökkäysosastolta.No kai sille jokin syy on, että yleisökeskiarvo putosi viime kauteen nähden ja tavoitteesta jäätiin sitäkin enemmän. Itsehän en ole keskinäisiä lukuun ottamatta katsonut ainuttakaan teidän peliä, joten jäävään itseni arvioimasta asiaa. Mutta ”kyllä kansa tietää”.
Eikun katsoinhan mä sen ensimmäisen 1/4-finaalin Ilvestä vastaan. No yksi sinne tänne.
Tätä mä tarkoitan. IFKlta menee jatkuvasti läpi tämmöiset.
Olihan tuossa mun vastauksessa myös vähän huumoria mukana, koska ei se kotijoukkueen pelityyli myöskään aina korreloi suoraan yleisömääriin. Ja kun omaakaan kokemusta ei ole, niin vähän pitää tökkiä ampiaispesää. :DKärppien pelitavassa tällä kaudella on kuitenkin ollut viihdytävän jääkiekon elementtejä, kuten aktiivista ja syvälle ulottuvaa karvausta, johtoasemassa hyökkäävää pelaamista, joukkue ei luovuta edes suuressa häviöasemassa, fyysisyyttä löytyy sekä pakki- että hyökkäysosastolta.