Mainos

La 30.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 38 929
  • 451
Suosikkijoukkue
HIFK
Tykkään kyllä Pelicansin joukkueesta. Harmi että toinen putoaa. Kahvarat ja Näädät eivät pelaa yleisöystävällistä kiekkoa.
Tässä on menossa moraalinen finaali!

Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n erä oli toinen, mutta vain hippasen verran. Punaiset saivat sen verran muniaan esiin, että johdetaan 1-0. Muuten aivan kaamean sekava törmäily jatkuu jo toista erää.

Pelsuilla edelleen suuret saumat hoitaa sarja, vaikka Pelsujen pelikin on tänään ollut luokkaa avuton. Jos sen verran punaisilla silmillä katselee, että HIFK on kyllä kohtuullisen tuoreilla jaloilla liikkeellä tänään.

Hullua kyllä mutta voipa olla, että seuraava yv/av ratkaisee. Hermopeli. Kumman pää kestää?

kyyninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Englanti, paikalliset huumoriseurat
Yksi erä ja Pelicansin joukkue pääsee ansaitulle lomalle Pattayalle. Eipähän ole pitkä matka kentälle.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
5 minuutin pelin katselmuksen perusteella Pelicans ryssii pelin itse. Jänisvaihteella tuo ifk jäisi jalkoihin. Eriasia sitten löytyykö punaisilta myös jänövaihde.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
5 minuutin pelin katselmuksen perusteella Pelicans ryssii pelin itse. Jänisvaihteella tuo ifk jäisi jalkoihin. Eriasia sitten löytyykö punaisilta myös jänövaihde.

340min katselmuksella tässä voi käydä ihan miten vaan. pomppu sinne pomppu tänne ja jään pikku röpöstä kiekko yli lavan kun maali tyhjänä metrin päässä. Ihanaa aikaa.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Nää maalin pelit eivät ole Pelicansin vahvuus. Liki kaikki matsit jotka Pelicans on voittanut tällä kaudella, ovat tulleet useamman maalin erolla. Avausmaalin vaikutus myös varmaan isoin kaikista joukkueista Pelsujen kohdalla.

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kyllä se sitä samaa on edelleenkin. Värilasit vaan pois päästä.
Pitää paikkaansa. Liigan paras joukkue pelaamaan mailalla metri jäänpinnan yläpuolella. Siksi Kakkokaan ei mahtuisi Tapparaan kun pelaa lyhyellä mailalla, ei voi suorittaa kuin lyhytkahvausta.

4

444

Sulla taitaa olla aika outo käsitys viihdyttävästä jääkiekosta siinä tapauksessa :D
No kai sille jokin syy on, että yleisökeskiarvo putosi viime kauteen nähden ja tavoitteesta jäätiin sitäkin enemmän. Itsehän en ole keskinäisiä lukuun ottamatta katsonut ainuttakaan teidän peliä, joten jäävään itseni arvioimasta asiaa. Mutta ”kyllä kansa tietää”.
Eikun katsoinhan mä sen ensimmäisen 1/4-finaalin Ilvestä vastaan. No yksi sinne tänne.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
No kai sille jokin syy on, että yleisökeskiarvo putosi viime kauteen nähden ja tavoitteesta jäätiin sitäkin enemmän. Itsehän en ole keskinäisiä lukuun ottamatta katsonut ainuttakaan teidän peliä, joten jäävään itseni arvioimasta asiaa. Mutta ”kyllä kansa tietää”.
Eikun katsoinhan mä sen ensimmäisen 1/4-finaalin Ilvestä vastaan. No yksi sinne tänne.
Kärppien pelitavassa tällä kaudella on kuitenkin ollut viihdytävän jääkiekon elementtejä, kuten aktiivista ja syvälle ulottuvaa karvausta, johtoasemassa hyökkäävää pelaamista, joukkue ei luovuta edes ollessaan häviöllä suuresti, fyysisyyttä löytyy sekä pakki- että hyökkäysosastolta.

Yleisökeskiarvon kyykkäys on kyllä kieltämättä outo juttu. Krapula?

4

444

Kärppien pelitavassa tällä kaudella on kuitenkin ollut viihdytävän jääkiekon elementtejä, kuten aktiivista ja syvälle ulottuvaa karvausta, johtoasemassa hyökkäävää pelaamista, joukkue ei luovuta edes suuressa häviöasemassa, fyysisyyttä löytyy sekä pakki- että hyökkäysosastolta.
Olihan tuossa mun vastauksessa myös vähän huumoria mukana, koska ei se kotijoukkueen pelityyli myöskään aina korreloi suoraan yleisömääriin. Ja kun omaakaan kokemusta ei ole, niin vähän pitää tökkiä ampiaispesää. :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy