Katsotaan vissiin eri peliä.Kaspar itse luisteli Reginin eteen estämään nousua ja maila tippui helposti, minä en ainakaan nähnyt mitään poikkaria Reginiltä, maila oli korkeintaan edessä mut isku liike puuttui.
Eivät ihan Sloveniassa asti kuitenkaan. Sen sijaan 150km pohjoisempana Slovakiassa.Hyvin Jokerit vetää kaukana Sloveniassa. Ajatelkaa ennen oli Ouluun pitkä matka, nyt on kaikki matkat pidempiä. Ei se niin helppoo oo kuten voisi kotisohvalta tai lemppari nojatuolista luulla. Jokerit! Come on! Jokerit vie tän pelin vielä uskokaa pois!
Katsotaan vissiin eri peliä.
Eivät ihan Sloveniassa asti kuitenkaan. Sen sijaan 150km pohjoisempana Slovakiassa.
Ei siinä ollut mitään naurettavaa. Sen huomasi monet täällä kuten myös Kainulainen.Juu, mun ei tarvitse keksiä naurettaville jäähyille syitä joita niissä ei ole.
Ei ole oikein mitään ideaa ylivoimassa.
Ei siinä ollut mitään naurettavaa. Sen huomasi monet täällä kuten myös Kainulainen.
Ymmärrettävästi et voi hakea tukea mielipiteellesi koska kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä.Heh, Kainulaisesta tuen hakemista omalle näkemykselle. Uskottavuus huipussaan. ;)
Tätä näkemystä en kyllä jaa. Jokerit ei ole tänään minusta ollut merkittävästi parempi. Maalin peli, joka todennäköisesti ratkeaa johonkin pomppuun suuntaan tai toiseen. Viime aikoina hyvin usein meitä vastoin.Jokerit on vieny peliä, mutta vastoin pelitapahtumia edelleen 1-1. Kolmannessa erässä todennäköisyydet puuttuu peliin ja Jokerit vie kolme pistettä ansaitusti kotiin Finnairin lennolla.
Siitä olisi kyllä joku voinut viheltää jäähyn tai rankkarin, mutta ei tällä kertaa. Toisaalta ei välttämättä kummankaan paikka .Nelli läpi Moseksen syötöstä mutta ei maalia. Mielestäni Nelli kaadettiin mailalla mutta ei yv:tä.