Rumat ne paidat mainoksien takia on silti. Ja design varastettu meiltä. Nilkit.Siksi Kärpät on tällä hetkellä sarjataulukossa #1 ja mm. SaiPa jossain häntäheikkien kastissa. Ne piirtää kellä on liituu. :)
Olen eri mieltä ja uskon että sinäkin olisit jos olisi ollut toisinpäin. Kiekko on Tuohimaan alla ja olisi siellä pysynyt jollei Kuusela olisi lyönyt voimalla toiseen patjaan. Patja liikkui ja kiekko vapautui. Eli Kuuselan tapainen lyönti veskarin patjaan on sallittua Tampereella?Vesiselva maali, en tieda miksi edes tarkistivat, niin kauan kuin kiekko on pelissa sita voi pelata, ei Tuohimaata tungettu maaliin tms. Oikea tuomio
Samaa mieltä. Katselen silti mieluummin tasaiseen tahtiin kattoon päivittyviä mestaruusviirejä, kuin kauniita pelipaitoja.Rumat ne paidat mainoksien takia on silti. Ja design varastettu meiltä. Nilkit.
Rautakorpi ihmettelee, kun jäähyjä ei vihelletä vuorotellen vaan tapahtumien mukaan.
Eihan kiekko paase ikina Tuohimaan alle vaan on luistimissa koko ajan, sielta maaliinOlen eri mieltä ja uskon että sinäkin olisit jos olisi ollut toisinpäin. Kiekko on Tuohimaan alla ja olisi siellä pysynyt jollei Kuusela olisi lyönyt voimalla toiseen patjaan. Patja liikkui ja kiekko vapautui. Eli Kuuselan tapainen lyönti veskarin patjaan on sallittua Tampereella?
Tollaiseen voittamiseen jo kyllästyy. Tai mistä minä tiedän, ei SaiPa ole mitään juuri voittanut.Samaa mieltä. Katselen silti mieluummin tasaiseen tahtiin kattoon päivittyviä mestaruusviirejä, kuin kauniita pelipaitoja.
Äläs nyt. Nolla maalia tasakentällisin eli toivoa on :)Jaahas, 2-0 ja peli ohi. Enpä mitään kyllä odottanutkaan. Nää on aivan vitun tylsiä nää pelit Kärppiä vastaan Oulussa, koska peli on hävitty 99/100 jo ennen kuin kiekko tippuu jäähän. Tuo SaiPan av on kyllä ihan täysi vitsi.
Siksi Kärpät on tällä hetkellä sarjataulukossa #1 ja mm. SaiPa jossain häntäheikkien kastissa. Ne piirtää kellä on liituu. :)
Henkilökohtaisesti SaiPa saisi pelata vaikka pinkeissä paidoissa jos sillä pääsisi edes pronssimatsiin...Samaa mieltä. Katselen silti mieluummin tasaiseen tahtiin kattoon päivittyviä mestaruusviirejä, kuin kauniita pelipaitoja.
No joo. Olen eri mieltä ja kyllä Kuuselan lyönti vaikuttaa. 1-3 kuitenkin, joten jatketaan.Eihan kiekko paase ikina Tuohimaan alle vaan on luistimissa koko ajan, sielta maaliin