La 30.11.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 130 020
  • 593
Tila
Viestiketju on suljettu.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Oli upea maali, Virtasen jaatava jatko Gagnonille oli pelimiehen merkki. Ja Raumam boja pitaa melkosta metelia
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Lukko pyörittää Tepsiä siihen malliin, että Suikkanen saa taas syyn illalla haukkua Paren.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tikkanen jaahylle. nyt tarkka Jurcinan kudin kanssa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mikäs tässä; Mukava tunnelma (Raumalaiskannattajien ansioista tosin), pelataan Turussa ja Vahalahti takoo pisteitä. Hyvä!
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onkos tuo Turun tifo Osuuskaupan sponssaama?

Oli yksi kauden hienoimmista maaleista tuo 1 - 3, tosin ei siinä Palloseura paljoa vastustellut.

Seuraava jäähy Lukon Tikkaselle.

Miksi muuten minun pitää katsoa maksullisesta Ruutupalvelusta mainoksia, kun peli on menossa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyllä on surullista Tepsin meno. Heidän rinnalla jopa kausien 2011-2013 Ilves saattaisi näyttää joukkueelle.
 

Boumbler

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kovat maalikarkelot Turussa heti ensimmäiseen 5 minuuttiin. Kivaa kun ruutu on jotain möhlinyt ja vuoden tilaus purettu ilman minkäännäköistä ilmoitusta. Nyt vielä mainoksia kesken pelin.

EDIT. Friman jäähylle. Joko ottelun 5 maali?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Vau, Lukko-TPS-pelissä Keränen saanut Liigan sivuilla syöttöpisteen omaan maaliinsa. Siinä on Keränen kikkaillut jo kertakaikkisen komiasti!

Hyvä Tepsi!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mainokset on mulle ihan ok, muttei nyt vittu pelin ollessa käynnissä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Turussa

Jaahyja sataa. Tepsille nyt.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi Suikkasen asemasta ei tunnu olevan juurikaan keskustelua? Jätkä nostaa aivan päätöntä liksaa, mutta mitään ei tapahdu kaukalossa. Ehkäpä juuri tuon päättömän liksan vuoksi ei spekuloida, Tepsi on sen kanssa kusessa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko antaa pisteet vaivannäöstä ja siisteydestä - ei mitään kynällä sotkettua ja kirjoitusvirheitä sisältävää alatyylistä materiaalia. Itse teemaan en kykene ottamaan kantaa.

Mitä tuossa tifossa sanotaan/kerrotaan? Kuvasta en saa selvää, siis tuosta nuolen oikealla puolella olevasta. Enkä oikein muutenkaan tajua.

Ei provo, vaan ihan aito kysymys. Oon varmaan tyhmä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Miksi Suikkasen asemasta ei tunnu olevan juurikaan keskustelua? Jätkä nostaa aivan päätöntä liksaa, mutta mitään ei tapahdu kaukalossa. Ehkäpä juuri tuon päättömän liksan vuoksi ei spekuloida, Tepsi on sen kanssa kusessa.

Ei varmasti olisi kusessa sen kanssa, kyse on enemmän periaatteesta ja siitä että valkkuja on Turussa vaihdettu tarpeeksi. Tosin itselleni olisi ihan sama vaikka vaihtuisi taas.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
On näemmä seuralla arvoisensa porukka kannattajien ytimenä. Tuohon voi sanoa kuin eijjumalauta. Totaalinen rimanalitus. Ei ole johtoporras ainoa joka saa hävetä touhujaan.

En voi olla muuta kuin samaa mieltä!
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Miksi Suikkasen asemasta ei tunnu olevan juurikaan keskustelua? Jätkä nostaa aivan päätöntä liksaa, mutta mitään ei tapahdu kaukalossa. Ehkäpä juuri tuon päättömän liksan vuoksi ei spekuloida, Tepsi on sen kanssa kusessa.
Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä että kun tässä on muutaman kauden aikana valmentajia vaihdettu useammankin kerran niin alkaa mitta olemaan täynnä. Suikkasen kenkimisellä ei saavuteta yhtään mitään, tämä kausi on hävitty jo.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mitä tuossa tifossa sanotaan/kerrotaan? Kuvasta en saa selvää, siis tuosta nuolen oikealla puolella olevasta. Enkä oikein muutenkaan tajua.

Ei provo, vaan ihan aito kysymys. Oon varmaan tyhmä.

Tuohan muistuttaa uloskäynnin kylttiä. Nuoli jossa lukee Rauma ja siellä oikealla on €.

Tänään sitten osoitti osa TPS faneista, ettei niin kovin paljon eroa johtoportaasta.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tifon ideahan on se, että "seteliselkärankaiset" pelaajat menevät Turusta Raumalle.


Voi olla, että muutkin kuin minä ovat Tifon ideasta hieman eri mieltä.
 

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hetken yritin kuunnella Yle Puheelta. Ei tullut mitään. Siellä kaksi huru-ukkoa hekotteli keskenään ja kuulosti ihan paikallisradiolta. Eli Turkka Talonen ja Nummelin Senior. Yhdellä poikkeuksella. Kun Lukko teki 1-3-maalin, niin molemmat huusivat yhteen ääneen maalia. Ja Nummelin hoki moneen kertaan, että olipa hieno maali. Tainnut miehellä takki kääntyä aika vahvasti Lukon suuntaan.

Loput pelistä taidan seurata liigan sivujen otteluseurannasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös