Pro vetää yhtä hyvin ku me!
Mitä helvettiä, peli käynnissä joten mennään mainoksiin. Maksoinko mainoksista...
Pro vetää yhtä hyvin ku me!
Nelonen pistää mainoksia kesken matsin, jotain uutta taas.
Ilu Mikkola 0+3 alle viiteen minuuttiin. Ei paha.
Pakko antaa pisteet vaivannäöstä ja siisteydestä - ei mitään kynällä sotkettua ja kirjoitusvirheitä sisältävää alatyylistä materiaalia. Itse teemaan en kykene ottamaan kantaa.
Miksi Suikkasen asemasta ei tunnu olevan juurikaan keskustelua? Jätkä nostaa aivan päätöntä liksaa, mutta mitään ei tapahdu kaukalossa. Ehkäpä juuri tuon päättömän liksan vuoksi ei spekuloida, Tepsi on sen kanssa kusessa.
On näemmä seuralla arvoisensa porukka kannattajien ytimenä. Tuohon voi sanoa kuin eijjumalauta. Totaalinen rimanalitus. Ei ole johtoporras ainoa joka saa hävetä touhujaan.
Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä että kun tässä on muutaman kauden aikana valmentajia vaihdettu useammankin kerran niin alkaa mitta olemaan täynnä. Suikkasen kenkimisellä ei saavuteta yhtään mitään, tämä kausi on hävitty jo.Miksi Suikkasen asemasta ei tunnu olevan juurikaan keskustelua? Jätkä nostaa aivan päätöntä liksaa, mutta mitään ei tapahdu kaukalossa. Ehkäpä juuri tuon päättömän liksan vuoksi ei spekuloida, Tepsi on sen kanssa kusessa.
Mitä tuossa tifossa sanotaan/kerrotaan? Kuvasta en saa selvää, siis tuosta nuolen oikealla puolella olevasta. Enkä oikein muutenkaan tajua.
Ei provo, vaan ihan aito kysymys. Oon varmaan tyhmä.