no - saipan maalintekotaidot nähty. tyhjiin menee vaan tuurilla.
Kuuselan jäähy oli aivan käsittämätön.
Saipa roikkuu kaksin käsin Tapparan pelaajissa, lyö molaria käsille, estää ja koukkii, mutta Tappara kerää ottelun jäähyt.
Ai nyt kun Tappara hävis, niin toinen joukkue kahvaa ja pelaa sikaa? Onneks Tapparan kahvaamiset otettiin tänään pois, jos olen ymmärtänyt oikein.
Hyvä lisäys tuo "vielä". Pääasia, pojan itsensä kannalta, että pääsee pelaamaan. Mun Jokereihin menis kyllä koska vaan AJ:n tilalle!
Kyllä. Tapparan peli kärsii kun kiekotonta ei saa estää.
Niin kummalle meinasit?
Saipa roikkuu kaksin käsin Tapparan pelaajissa, lyö molaria käsille, estää ja koukkii, mutta Tappara kerää ottelun jäähyt. Ja apinat yleisössä ulvoo taukoamatta lisää jäähyjä.
Kärkikamppailu my ass.
Tuomarit on siis kerrankin tajunneet, että Tappara kahvaa koko liigasta eniten.
Onhan tuo ollut Ässien tämänkauden top 3 puolustajia heittämällä. Ja tosiaan tuota pelituntumaa koitin esittää tuolla aiemmalla lausahduksellani juurikin. Pelaa isoa roolia ja tästä kaverista kuullaan vielä, isosti, jos samat otteet jatkuu ja ennekaikkea kehitys. On kuitenkin ainakin puolustajaksi vielä "nuori ja kokematon".
Ihanko itse keksit ja näitkö pelin? Ei Tapparan nykyisellä liikkuvalla ja omaan makuun jopa liian pienellä porukalla tarvitse roikkuakua. Säälittää, mutta toki ymmärrän, nämä asiantuntemattomat kommentit.
My bad.