La 30.10.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 629
  • 548

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haapasalon Ville veti taas tuttuun tyyliin haastattelun sellaisessa promillen humalassa mutta hyvin osaa näytellä humalan pois.
Vai onko tämä vain ollut vuosien työn tulos, kun on käyttäytynyt selvinpäinkin kuin olisi kännissä? Niin kännissä voi olla kännissä eikä kukaan tiedä mistään mitään?
 

chubster

Jäsen
Millähä perusteella tuo Helenius on nhl sopimuksensa saanu? Väkisin miettii asiaa kun seuraa tämän kauden menoa. On hidas ja kämpelöhkö jalalla, kiekollisesti ei mitään annettavaa ja kokoisekseen todella pehmeä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olipahan karmeaa ylivoimaa.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Nyt näyttää jo pahalta, tällä menolla jää kolme pinnaa Helsinkiin. Sekavan oloista on Ipan peli tänään, ei oikein järkeviä kuvioita rakennella. Jospa sentään ei lisää loukkaantumisia enää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Selvä maali. 2-0 Pämppälinnassa
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Hienoa että Villekin kertoo tuomarille miten tätä peliä pelataan. Pientä eloa siellä penkin takana. Hyvä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
JYP - Lukko 2-1 vai? Mun mussutukset tuomareista saa etsiä vuosien takaa, mutta nyt tekisi mieli mussuttaa...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Normaali veto maalia kohti ja Hifk pelaajat suuttuu.

Jos tuosta nyt keksitään vielä hifk yv niin :D.....
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt tuomarit paikkailee, eikä Lukolle tullut selvästä paikasta jäähyä. Eli kyllä tuomaritkin lukivat, että mun tekisi mieli mussuttaa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

chubster

Jäsen
JYP - Lukko 2-1 vai? Mun mussutukset tuomareista saa etsiä vuosien takaa, mutta nyt tekisi mieli mussuttaa...
En tiedä mihin tilanteeseen viittaat kun meni vähän ohi tuo maali, mutta nyt jäi taas niin selkeä lukko jäähy tietoisesti viheltämättä kuin olla ja voi. Kokoajan näitä tapahtuu suuntaan ja toiseen valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös