Mertaranta oli jo viimeksi Ilves-Hifk pelissä aivan kuutamolla ja selkeästi kiinnostunut vain siitä kuinka Hifk saisi kairattua pelistä voiton. Sai tuolloin ansaittua palautetta, mutta siitähän @CMoreSportFi ei piittaaLes Lancasterin loukkaantuminen on kyllä karmea takaisku. Toivottavasti mies kehissä pian.
Kaikki muuten hyvin, mutta kun "joutuu" etänä katsomaan, niin viikonlopun pelien selostajavalinnat hieman kyrsii. Eilen Saukkonen, tänään Mertaranta. Kumpikin ala-arvoisen huonoja selostajia ja vievät pienen osan nautinnosta.
Paljon on tuolla Ilveksen foorumilla nähnyt tekstejä, joissa väitetään Mertarannan olleen viime Ilves-HIFK -pelissä puolueellinen HIFK:n suuntaan. Aivan höpöjuttuja, enkä tiedä, mitä ovat kuunnelleet. Sitä voi itse kukin vaikka maalikoosteen ko. pelistä kuunnella ja sen jälkeen tarkistella omia näkemyksiään. Mitään puoluellisuutta ei Mertarannasta kuulunut(toisin kuin Pelicans-peleissä), mutta mies on vain huono.
Hieno peli tulossa taas, (vaikka odotukset Ilveksen suhteen maltillisemmat kuin eilen).
Tänään on kyllä sellainen fiilis, että HIFK kylvettää kunnolla Ilvestä.
On se, mutta hyvin on pelannut Zherenko ja haastaa tosissaan ykkösvahdin paikan näillä otteillaan.Les Lancasterin loukkaantuminen on kyllä karmea takaisku. Toivottavasti mies kehissä pian.
Voi olla että selkään tulee, vaan en jaksa usko mihinkään murskajaisiin.Tänään on kyllä sellainen fiilis, että HIFK kylvettää kunnolla Ilvestä.
Pitäisi se Mertaranta synkronoida selostaan vaikka Venäjän shakkimestaruuskisoja.Synkrotkaa Ilves-radio lähetyksen kanssa ja no problem. Ei tarvitse Mertarantaa kuunnella.
On se, mutta hyvin on pelannut Zherenko ja haastaa tosissaan ykkösvahdin paikan näillä otteillaan.
Mertaranta oli jo viimeksi Ilves-Hifk pelissä aivan kuutamolla ja selkeästi kiinnostunut vain siitä kuinka Hifk saisi kairattua pelistä voiton. Sai tuolloin ansaittua palautetta, mutta siitähän @CMoreSportFi ei piittaa
Ilveksen peruspeli on tiettyjen yksinkertaistusten jälkeen saatu ihan toimivaksi. Tehoja kuitenkin kaivataan lisää varsinkin kärkiketjuilta. Ylivoimapeli on ollut heikkoa ja mielikuvituksetonta.
Miksi muuten alun maali jäi hyväksymättä?
Mulle jäi kanssa tää mysteeriksi? Mun silmissä oli maali.