La 3.3.2018 Kärpät - HIFK

  • 16 445
  • 124

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Åstenin aasi ei tule parantamaan tapojaan ennen kuin saa puolen kauden pelikiellon tai joku muotoilee naaman kunnolla uusiksi. Loppukauden pelikielto olisi hyvä alku.

Tässähän asiapitoinen ja ytimekäs viesti johon tueksi löytyy varmaan faktapohjaa ettei jää Åstenin kootut sikailut kirjoittajan omiksi harhaluuloiksi. Åstenin sikailut viimevuosilta, vaikka ranskalaisin Bärträändviivoin, kiitos. Vai oliko niitä sen yhden mestis-taklauksen lisäksi vino pino? Vinkkinä että tästäkin on aika monta kautta vierähtänyt.

Ei voi kun ihmetellä tällaista tuubaa suollettavan kun kirjoittajien "omassa" joukkueessa pelaa Jari Sailio jonka syntilista taitaa olla kurinpidon osalta kohtalaisen paljon kattavampi katalogi kuin Åstenin vastaava.
 
Viimeksi muokattu:

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onneksi tää Mikkemakke hurri ååsten on tänään pois. En jaksaiskaan sitä katella. Pelle mikä pelle. Ei anna mitään pelillistä arvoa IFK:lle. En ymmärrä miksi tuollainen kouhottaja siellä edes on rosterissa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi tää Mikkemakke hurri ååsten on tänään pois. En jaksaiskaan sitä katella. Pelle mikä pelle. Ei anna mitään pelillistä arvoa IFK:lle. En ymmärrä miksi tuollainen kouhottaja siellä edes on rosterissa.

Kerrotko tarkemmin jotain tuohon asiaan, vai oletko sinäkin yksi noista, joiden kommentit ovat täysin nolla-tasoa?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mikäli Veini tänään Kärpillä maalissa niin ottelu kääntyy tänään Kärpille kohtuu suurinumeroisiksi, ehkä jopa 6-0. HIFKin voittotanssit vaikuttivat hieman "liian" viomakkaat suhteutettuna voiton merkitykseen. Eli tapahtuiko suuri ulospuhallus, mitä ei mentaalisesti saada korjattua alle vuorokaudessa.

Tulevaisuudessa otteluparin voimasuhteet palaavat jälleen tasaisemmiksi, mutta tänään vie Kärpät.
Sopiihan tuosta irvailla, mutta löytyy kyllä hyviä syitä, miksi voitto maistui:

1. Perjantai- ilta, täysi tupa ja toistaiseksi voittamaton kärkiseura vastassa.
2. Ottelun loppu, kun noustiin tasoihin ilman maalivahtia(ei tosin tainnu ehtiä aitioon asti) ja sitten voitto jatkoajalla.

Varmasti molemmissa joukkueissa on nähty tämä tuplapeli hyvänä testinä ja tasonmittauksena kevättä ajatellen, eli varmasti Kärpätkin halusi ihan tosissaan voittaa, vaikka runkkari onkin jo lapasessa. Se on tietenkin totta, että Kärpillä ei ollut sellaista tarvetta itselleen mitään todistaa, kuin HIFK:lla, jolle isot päänahat tekee hyvää itseluottamuksen kannalta. Kärpillä on juna aikataulussa ja tietävät, mihin pystyvät. Tänään haluavat silti varmasti voittaa entistä kovemmin.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kerrotko tarkemmin jotain tuohon asiaan, vai oletko sinäkin yksi noista, joiden kommentit ovat täysin nolla-tasoa?

Sammy taas ekana..sulla on kyllä hillitön tarve kommentoida. No eilinen polvitaklaus esimerkiksi. Eipä oo muissakaan näkemissäni IFK peleissä ollut muuta kuin tarve koittaa laittaa vastustajien pelaajia saikulle. Ei mitään pelillistä arvoa koko kaverilla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niemelä oli eilen pelin jälkeen nilkuttanut polvituen kanssa ja menee maanantaina magneettikuvauksiin. Ei tainnut olla pelkkä puujalka.
OK, hankalampi homma. Toivotaan, että maanantai on onnenpäivä. Kärppien kannalta aika visainen juttu, jos kaksi rightin puolustajaa on jo valmiiksi sivussa pudotuspeleihin lähdettäessä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sammy taas ekana..sulla on kyllä hillitön tarve kommentoida. No eilinen polvitaklaus esimerkiksi. Eipä oo muissakaan näkemissäni IFK peleissä ollut muuta kuin tarve koittaa laittaa vastustajien pelaajia saikulle. Ei mitään pelillistä arvoa koko kaverilla.

Mieti nyt oikeasti, miksi kommentoin viestejäsi eilen ja tänään. Sun viestien sisältö on ala-arvoista haukkumista vailla mitään asiallista tekstiä ja perustelua. Nytkin toistat, että eilinen polvitaklaus esimerkiksi. Ja kyllä, kuten edellisessä sivulla kirjoitin, se on pelikiellon arvoinen suoritus. Mutta kun kirjoitat, ettei muissakaan näkemissäsi peleissä Åsten ole tehnyt muuta kuin koittanut laittaa vastustajia saikulle, niin valehtelet. Koita joskus kirjoittaa rakentavasti ja perustella mielipiteitäsi faktoilla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihme kitinää tosiaan Åstenista. Joo, on rotta ja varmasti ärsyttävä, mutta millään ei saa hänestä vastuutonta telojaa. Åsten tökkii, pelaa jälkipeliä ja haluaa välillä vähän satuttaakin, mutta tuokin näkyy enemmän tökkimisinä suojattomiin paikkoihin kuin minään tapponiittien tai vastaavien hakemisena. Eilen tuli virhe, mutta yleisesti ottaen Åsten ei koskaan hae mitään erityisen vaarallisia taklauksia tai huido surutta ranteille ym.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sammy taas ekana..sulla on kyllä hillitön tarve kommentoida. No eilinen polvitaklaus esimerkiksi. Eipä oo muissakaan näkemissäni IFK peleissä ollut muuta kuin tarve koittaa laittaa vastustajien pelaajia saikulle. Ei mitään pelillistä arvoa koko kaverilla.

Joko sä et ole nähnyt ensimmäistäkään HIFK:n peliä tai sitten kärsit voimakkaista aistiharhoista. Veikkaan ensimmäistä

En kyllä muista ensimmäistäkään vahingoittamisyritystä Åstenilta(eilisen voit laskea jos haluat). Eilinen oli selvä polvitaklaus. Loput paskapuheet Åstenista muutaman yksittäisen kirjoittajan mielikuvituksen tai luulotaudin tulos.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No onneksi on Åsten pois tänään niin ei tarvi kitistä. Ja sulle Sammy kun eilen mun ulkonäköä rupesit haukkuun siellä niin säkin voisit miettiä että mitä huutelet. Ootko sä nähny mut?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinullekin samat sanat kuin tuolle palstaveljellesi, voitko tulla kertomaan kenen kausia Åsten on lopettanut viime vuosina?
En tiedä. Tiedän sen, minkä olen omin silmin nähnyt. Åsten pelaa usein ikävästi harmaalla alueella, siis sellaisella alueella, että läheltä piti tilanteita syntyy turhan usein. Eilen yksi näistä johti pelaajan loukkaantumiseen. Minusta kyseessä oli todella törkeä polvitaklaus, josta olisi pitänyt tuomita ulosajo. Kovaa saa pelata. Liigassa on paljon pelaajia, jotka pystyvät pelaamaan rehdisti kovaa. Åsten ei tähän pysty.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En tiedä. Tiedän sen, minkä olen omin silmin nähnyt. Åsten pelaa usein ikävästi harmaalla alueella, siis sellaisella alueella, että läheltä piti tilanteita syntyy turhan usein. Eilen yksi näistä johti pelaajaan loukkaantumiseen. Minusta kyseessä oli todella törkeä polvitaklaus, josta olisi pitänyt tuomita ulosajo. Kovaa saa pelata. Liigassa on paljon pelaajia, jotka pystyvät pelaamaan rehdisti kovaa. Åsten ei tähän pysty.
McTorso C´mon. Oletko käynyt ripittämässä Jari Sailion vai jeesusteletko periaatteen vuoksi? Vai tekeekö paidan väri pelaajasta enemmän tai vähemmän harmaalla alueella pelaavan läheltäpitimiehen? Mainostamiasi läheltä piti tilanteita ei ole ollut enempää kuin muillakaan. Ja niitä Åstenin HIFK pelejä on se about 200 tullut nähtyä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä. Tiedän sen, minkä olen omin silmin nähnyt. Åsten pelaa usein ikävästi harmaalla alueella, siis sellaisella alueella, että läheltä piti tilanteita syntyy turhan usein. Eilen yksi näistä johti pelaajaan loukkaantumiseen. Minusta kyseessä oli todella törkeä polvitaklaus, josta olisi pitänyt tuomita ulosajo. Kovaa saa pelata. Liigassa on paljon pelaajia, jotka pystyvät pelaamaan rehdisti kovaa. Åsten ei tähän pysty.

Åsten on tosiaan viimeisen kolmen kauden aikana saanut vain yhden ulosajon, ja sekin tuli tappelusta Saipan Kurosen kanssa. Muuten melko vähän jäähyjä. Siitä olen samaa mieltä, että eilinen taklaus oli ruma, ja siitä kuuluukin tulla joku ottelu pelikieltoa. Muuten Åsten pelaa, kuten Jymäkkä edellä kirjoitti, sellaista pikkutökkimistä ja jälkipeliä, joiden tarkoitus on saada vastustajan peliä sekaisin, mutta missään nimessä ei ole tehnyt mitään telomisia.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No onneksi on Åsten pois tänään niin ei tarvi kitistä. Ja sulle Sammy kun eilen mun ulkonäköä rupesit haukkuun siellä niin säkin voisit miettiä että mitä huutelet. Ootko sä nähny mut?

Vastataan tähän nyt vielä kerran, että laitoin kommentin ulkonäöstäsi ja älykkyydestäsi siihen, kun sinä kommentoit eilisessä otteluketjussa näin: "Vittu tuo mikkemakkeåsteni on ruma ja aivan saatanan ääliö..." & "Melko pelle tuo åååsteen. Oikea ihmissika.".
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
McTorso C´mon. Oletko käynyt ripittämässä Jari Sailion vai jeesusteletko periaatteen vuoksi? Mainostamiasi läheltä piti tilanteita ei ole ollut enempää kuin muillakaan. Ja niitä Åstenin HIFK pelejä on se about 200 tullut nähtyä.
Sailiolla on omat haasteensa. Åstenista kerroin vain oman mielipiteeni. Åstenia näen oikeastaan vain silloin, kun Kärpät ja HIFK kohtaavat. Näiden pelien perusteella Åsten on turhan usein holtiton. En siis sano, että aina, mutta turhan usein. En ole ollenkaan yllättynyt, että juuri Åsten polvitaklasi Kärppien pelaajan magneettikuviin. Ymmärrän hyvin, että omat puolustavat Åstenia, ei siinä mitään. Minun mielipiteeni on kuitenkin se, että Åsten on turhauttavan typerä pelaaja. Toivon, että se minulle tässä hetkessä sallitaan.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuten tekin IFK fanit myönnätte Åsten pelaa pikkutökkimistä ja jälkipeliä mutta menee ihan liikaa ja turhan usein harmaallee alueelle niinkuin palstaveli McTorsokin kirjoitteli. Olen tästä täysin samaa mieltä. Eli jos liigapelaajista pitäis valita joku joka tämän pikkutökkimisen ja jälkipelin pelaamisen suhteen aiheuttaa vakavan loukkaantumisen vastustajalle joskus on vastaus Åsten. Kovaa voi pelata ja saa pelata mutta kaikki muumit ei ole laaksossa tolla Mikkemakilla....
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vastataan tähän nyt vielä kerran, että laitoin kommentin ulkonäöstäsi ja älykkyydestäsi siihen, kun sinä kommentoit eilisessä otteluketjussa näin: "Vittu tuo mikkemakkeåsteni on ruma ja aivan saatanan ääliö..." & "Melko pelle tuo åååsteen. Oikea ihmissika.".

No mitä sä sit mun ulkonäköä haukut? Et ole edes mua nähny
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jännä että ensin se harmaa alue oli = vahingoittaminen ja jatkuva sikailu. Nyt se onkin muuttunut pikku tökkimiseksi, mussuttamiseksi ja ärsyttämiseksi. Tuohon duuniin löytyy joka jengistä vähintään yksi pelaaja jonka jopa odotetaan sitä tekevän. Ei tuo ole mitään harmaan alueen pelaamista. Se on ärsyttämistä.

@McTorso tottakai mielipide sallitaan. Vapaa maailma. Sinä sentään jaksoit tehdä muutakin kuin huutaa aasia, vittuperkelettä ja sikaa. Arvostan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jännä että ensin se harmaa alue oli = vahingoittaminen ja jatkuva sikailu. Nyt se onkin muuttunut pikku tökkimiseksi, mussuttamiseksi ja ärsyttämiseksi. Tuohon duuniin löytyy joka jengistä vähintään yksi pelaaja jonka jopa odotetaan sitä tekevän. Ei tuo ole mitään harmaan alueen pelaamista. Se on ärsyttämistä.
Ei ainakaan minun mielipiteeni ole muuttunut. Åsten on pelannut niissä peleissä, joita minä olen häneltä nähnyt, usein perin holtittomasti ja aiheuttanut turhia vaaratilanteita. Sen vuoksi en ole yllättynyt, että juuri hänen polvitaklauksestaan Kärppien pelaaja loukkaantui.
Sovitaan että Åstenilla on omat haasteensa kerran viidessä kaudessa.
No, ei sovita, koska en ole tuota mieltä. Åstenilla on minusta omat haasteensa turhan usein, ei kerran viidessä kaudessa. Toki sinä voit tuon viiden vuoden syklin pitää, ei siinä mitään.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei ainakaan minun mielipiteeni ole muuttunut. Åsten on pelannut niissä peleissä, joita minä olen häneltä nähnyt, usein perin holtittomasti ja aiheuttanut turhia vaaratilanteita. Sen vuoksi en ole yllättynyt, että juuri hänen polvitaklauksestaan Kärppien pelaaja loukkaantui.
Tämä totta. Huono lainaus koska et väittänytkään. Sen tekivät aivan muut kirjoittajat.

Mitä loppuun tulee niin siellä heilui jo punakynä ennen viestiäsi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sailiolla on omat haasteensa. Åstenista kerroin vain oman mielipiteeni. Åstenia näen oikeastaan vain silloin, kun Kärpät ja HIFK kohtaavat. Näiden pelien perusteella Åsten on turhan usein holtiton. En siis sano, että aina, mutta turhan usein. En ole ollenkaan yllättynyt, että juuri Åsten polvitaklasi Kärppien pelaajan magneettikuviin. Ymmärrän hyvin, että omat puolustavat Åstenia, ei siinä mitään. Minun mielipiteeni on kuitenkin se, että Åsten on turhauttavan typerä pelaaja. Toivon, että se minulle tässä hetkessä sallitaan.
Sallitaan sallitaan, ja kuten muutkin jo todenneet, niin paketoit mielipiteesi asiallisesti perusteltuun pakettiin. Sanon kuitenkin, että olet väärässä. Åsten ei ole typerä tai holtiton pelaaja. Ottaa vähän jäähyjä, vielä vähemmän typeriä jäähyjä. Ärsytyshommista lähtee todella harvoin ainakaan yksin jäähylle. Ei ajele holtittomasti numeroihin tai kyynärpäät ylhäällä. Kenenkään ura ei kai ole vielä loppunut turhiin tökkäyksiin tai poikkareihin. Sailio ja Åsten ovat itse asiassa hyvin samantyyppisiä pelaajia. Ja hei, mekin tykättiin tuosta ihmiskyrvästä, kun pelasi meillä ;)
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tsemppiä iltaan!

Samoin!

Oma veikkaukseni on että Selin kaivaa iltaan käyttöön virkamiesträpin ja toivoo parasta. Huono vaihtoehto mutta näin luulen tapahtuvan. Eli pannukakku tulossa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös