Ei sitä ip - laskua kannata yöltä kerryttääItse katkaisen palvelun aina yöksi, säästän rahaa siltä ajalta kun olen nukkumassa. Periaatteesta en suostu yöajalta maksamaan.
Eiköhän Veikkaus vedä JYPin kohteena pois listoilta varsin pian.Alkaa usko loppua! Loppukausi Jyp vastaisia vetoja, jos edes rahaa saisi lohdutukseksi?
Taas nää vitun Vaasan kotituomarit, Sport saanut kaksi kertaa Kärppiä enemmän ylivoimaa. Yhy yhy.
Jengis on johtoasemassa, nauti siitä ja lopeta se vitun poraaminen päivänselvästä jäähystä.
Suosittelen niiden silmien avaamisen lisäksi laittamaan myös sen korkin kiinni.Jos kaikki rikkeet vihellettäisiin, niin ylivoimaa olisi enemmän kuin tuplasti Kärppiin verrattuna.
Paitsi jos alkaa tehdä pisteitä niinku Erik Karlsson. Siis se pakki.Tuossakin Honka ei tiennyt yhtään miten toimia kun omalta veskarilta tulee rebound.
Jos se aikoo NHL:ään niin sellaisesta skillsistä saattaisi olla hyötyä.
Ei ole mitään syytä hävetä, viikko sitten tuli Veikkausliigassa pronssia ja paikka Eurooppaliigan karsintoihin ensi kaudeksi.Hävetkää Kuopio.
Itse katkaisen palvelun aina yöksi, säästän rahaa siltä ajalta kun olen nukkumassa. Periaatteesta en suostu yöajalta maksamaan.