La 3.11.2012 Pelicans - HPK

  • 7 139
  • 30

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Hieno reissu oli joo, halli oli hallussa. Lahtelaiset oli hiljaa ja vikisi niin kentällä kuin katsomossa. Kerho oli parempi ja ansaitsi voittonsa. On se vaan hieno katsoa noita Suikkkasen haastatteluja, kun miehelle itsellekkin alkaa valjeta, että eihän sitä tässä mikään jumala olla vaan tavallinen koutsi.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
On se vaan hieno katsoa noita Suikkkasen haastatteluja, kun miehelle itsellekkin alkaa valjeta, että eihän sitä tässä mikään jumala olla vaan tavallinen koutsi.

Samaan kiinnitin itse eilen huomiota, kun Tulosruudun haastattelussa Suikkanen vaikutti erittäin katkeralta, kun vastustajan NHL-vahvistus (joka ei siis periaatteessa edes ole NHL-vahvistus) ratkaisi pelin ( vaikkei todellisuudessa edes tehnyt voittomaalia). Pelicanssillahan ei ollut NHL-vahvistusta kokoonpanossa.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Samaan kiinnitin itse eilen huomiota, kun Tulosruudun haastattelussa Suikkanen vaikutti erittäin katkeralta, kun vastustajan NHL-vahvistus (joka ei siis periaatteessa edes ole NHL-vahvistus) ratkaisi pelin ( vaikkei todellisuudessa edes tehnyt voittomaalia). Pelicanssillahan ei ollut NHL-vahvistusta kokoonpanossa.

Niemi??
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo

Nimenomaan, Suikkanen puhuu kuin vain muilla olisi NHL-miehiä, vaikka oman joukkueen maalilla on Stanley Cup -voittaja.

Itse pelistä sen verran, että pakko ihailla Kerhon selkärankaa. Omani katkesi Pelicanssin toiseen maalin kun Kerho oli siihen asti ollut aivan jaloissa, mutta niin vaan painetaan kolme häkkiä ja mennään ohi, että heilahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös