Olin kovin yllättynyt, kun Tami hiiltyi niin ankarasti. Ei siellä kukaan naureskellut, vaan niinkuin aiemmin kirjoitin ylempänä, kaksi kaverusta vaihtoi ajatuksia tilan takaosassa ja toinen hymähti jollekin, en pahus soikoon kuullut, mistä puhuivat. Kuitenkaan mitään avointa naureskelua tai huutelua ei varmuudella Tamille ollut. Ja Tamikaan ei voinut myöskään kuulla keskustelua, sillä olin kuitenkin vain muutaman metrin päässä miehistä, Tami jo huomattavasti kauempana tilan etuosassa.
Ilmeisesti tunnetilan ollessa päällä hän kuitenkin tulkitsi miesten keskinäisen juttelun kohdistuvan itseensä ja tästä se koko homma lähti. Tämän jälkeen Tami epäili haastattelijan osaamista ja sanoi tämän viisastelevan, vaikkakin haastattelija kysyi Tamin mietteitä ottelun jälkeen. Siitosen ammattitaidossa haastattelujenteossa ei mielestäni ole moittimista, tämän voi tarkistaa kukin Jukureiden kotisivuilta, josta löytyy haastatteluja muista otteluista.
Sittemin Tami kiihtyi entisestään, haastattelijan kehotuksista huolimatta hän ei kertonut pelistä muuta kuin sen, että Mikkelissä on hyvä jää ja hyvä joukkue, sitten hän manasi tuomarit, joskin aiheesta, alimpaan helevettiin ja alkoi kysellä paikallaoijoiden fuktiota. Pian tämän jälkeen hän poistui tilasta kysyttyään "oliko mun osuus tässä?"
Jotenkin ihmeelliseltä vaikutti koko episodi, todella yllättävän kova reagointi esiintymisen ammattilaiselta, joka Tamminen kuitenkin on valmentajuuden ja oman konsultointiyrityksensä kautta. Mutta niinkuin aiemmin sanoin, kun tunteella mennään, niin joskus läikkyy.