La 3.1.2009 Ässät - Pelicans

  • 8 846
  • 56

Dogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo, rillit on pyyhitty ja tuomio pysyy samana. Nikkilälle pelikieltoa ja paperi jatkotutkimuksiin. Mä en vaan vieläkään tajua, miten helvetissä ässä-pelaaja syöksyy Nikkilän mailaan?! Selitäppä se.

Mistäs tämä pelikielto sitten? Nikkilä sai rangaistuksen jatkoajasta luettuna siitä että poistui maalivahdin alueelta. Joku ässäpelaaja sai samassa ajassa rangaistuksen huitomisesta. Hui! Aika paljon vaarallisemmalta kuulostaa tuo huitominen.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Video:http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=3574&cat=0
Kelaa sitä muutama kerta, ja mieti mitä Nikkilä tekee.

Ei Nikkilä, onneksi, tehnyt mitään muuta kuin hieman uhitteli. Huhtala yritti ihan pelimiehen tavoin kalastella siinä vieraalle vähän isompaa jäähyä, ei vain onnistunut. Ja propsit myös siitä, että sai Nikkilän herpaantumaan: ilman tuota pientä sanailua olisi voinut olla edessä jatkoaika.

Mielenkiintoinen näkemys, mutta itse näin tän kyseisen episodin hallissa muutama penkkirivi "maalin yläpuolella". Toki itsekin ensin katselin, että mitä helvettiä, mutta ei sentään. Muussa tapauksessa olisikin voinut tulla yhtäkkiä aika värikäs matsi ottelusta, joka oli kauttaaltaan hyvin unelias - niin Ässiltä kuin Pelicansiltakin. Ässät kyllä lopulta skarppasi sen verran, että maalin voitto oli ansaittu.

Ei voitoissa mitään vikaa ole, mutta jatkossa niitä voisi tulla suurimaalisemmin, tai edes viihdyttävämmin jos ei muuta.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ja yksi hauskimmista tilanteista oli kun Jurvasen hehkuttamalle Korkeavuorelle pelattiin kiekko siniviivalle. Olli mietti viisi sekuntia ihan rauhassa ja veti kiekon ränniin vaikka olisi ehkä voinut koittaa maaliakin kohti. Mistä vitusta tuohon joukkueeseen saataisiin edes yksi pakki joka osaa tehdä jotain kiekon kanssa?

Tuota tuota... En minä nyt ole Ollia väittänyt Ässäpakan pelastajaksi, mutta _puolustuspäässä_ tekee yleensä hyviä ratkaisuja. Tietää rajansa ja vaikuttaa vähän sellaiselta "älä vaan mulle syötä"-pelaajalta, joka muuten hoitaa hyvin tonttinsa. Ei siis mikään messias, vaan ihan vaan hyvä peruspelaaja. Ei dissauksen arvoinen.
 

Tuamas

Jäsen

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Nikkilä tulistuu ja hyökkää alueeltaan kouluttamaan hiukan Huhtalaa, ei edes osu kunnolla ja Huhtala aivan päivänselvästi filmaa tilanteessa Nikkilälle kakkosen.
Videolta sitä ei näy niin selvästi, mutta itse pelissä näki kyllä yläriveille asti kuinka Huhtala pisti jurkkaa kehiin.
En oikein ymmärrä miten Huhtala voi filmata maalivahdin maalialueelta lähtemisen. Selitätkö tämän, kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös